برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
اقدامات قبل از جراحی بینی

اقدامات قبل از جراحی بینی

دکتر مجید نداف کرمانی / جراحی بینی / اقدامات قبل از جراحی بینی

یکی از اقدامات قبل از جراحی زیبایی بینی مشاوره با جراح بینی می باشد که شامل معاینه فیزیکی وصحبت در رابطه با انتظار بیمار از نتیجه جراحی می باشد. از انجایی که برخی از  افراد قبل از انجام جراحی بینی احساس استرس می کند دکتر نداف کرمانی متخصص جراحی پلاستیک و یکی از بهترین جراحان بینی و باسابقه طولانی مدت در زمینه جراحی بینی  با حوصله به تمامی نظرات و خواسته های هر فرد گوش می دهد و در زمینه جراحی بینی راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیار ان ها قرار می دهد. دکتر نداف کرمانی قبل از انجام جراحی بینی تمامی فواید و معایب عمل جراحی را به دقت به افرادی که تمایل به انجام جراحی بینی دارند توضیح می دهد به نحوی که حس امنیت و راحتی در طی عمل جراحی را در این افراد ایجاد می کند.

اقدامات قبل از جراحی بینی

ممکن است بدست اوردن تمامی انتظارات افرادی که خواستار جراحی بینی اعم از جراحی بینی طبیعی، جراحی بینی فانتزی یا هر نوع مدل بینی دیگری هستند مقدور نباشد در نتیجه قبل از جراحی بینی افراد باید انتظارات واقع بینانه تری از نتیجه جراحی بینی خود داشته باشند.

قبل از انجام جراحی بینی دکتر مجید نداف کرمانی به عنوان یک جراح پلاستیک خوب در تهران ابتدا معاینات های  لازم را بروی شما انجام می دهد و بهترین روش جراح بینی را برای شما در نظر می گیرد.

قبل از انجام جراحی بینی دکتر نداف کرمانی راهنمایی های لازم را در خصوص آماده شدن مناسب قبل از عمل مانند مصرف داروها، مصرف ویتامین های لازم و عادت خوردن مواد غذایی را در اختیار شما قرار می دهد.

جراحی بینی هم همانند سایر جراحی ها دارای اصولی است که باید بیش از انجام این جراحی آگاهی لازم را داشته باشید تا بتوانید بعد از جراحی رضایت مندی کامل را داشته باشید. یکی از عواملی که می تواند در نتیجه جراحی بینی نقش تاثیر گذاری داشته باشد اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی می باشد که در زیر به برخی از اقدامات قبل از جراحی بینی اشاره شده است.

قبل از انجام جراحی بینی به مدت یک ماه باید از کشیدن سیگار پرهیز نمایید زیرا کشیدن سیگار روند ترمیم زخم را بعد از جراحی مختل می کند

2 هفته قبل از انجام جراحی بینی به شما توضیح داده خواهد شد که از مصرف داروهایی مثل آسپیرین،داروهای ضد التهابی،سیر،مکمل های گیاهی پرهیز نمایید

لازم است با پزشک معالج در صورت ابتلا به سرماخوردگی یا بیماری قبل از عمل جراحی بینی صحبت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.