لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو سال 1402

دکتر مجید نداف کرمانی / لاغری با لیپوماتیک / هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو سال 1402

برای افرادی که از چاقی خود رنج می برند، لیپوماتیک گزینه بسیار مناسبی می باشد این روش با بی حسی موضعی یا بی هوشی عمومی می تواند از نواحی مختلف بدن چربی های اضافی و تجمع شده را استخراج کند. لیپوماتیک روش بسیار ایده آل و ایمنی می باشد که با استفاده از آن از شر چربی های اضافی خود می توان خلاص شد از همه مهم تر بلافاصله اثرات آن را می توان برروی اندام خود ملاحظه کرد. ما در این مقاله در خصوص هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو که یکی از متداول ترین سوالات شما می باشد صحبت خواهیم کرد.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو سال 1402

هزینه لیپوماتیک

لیپوماتیک روش بسیار پیشرفته ای می باشد که هیچ گونه عارضه خاصی را بوجود نمی آورد و نتایج حاصل از آن هیچ گونه بازگشتی نخواهد داشت توجه داشته باشید که لیپوماتیک تنها در یک جلسه انجام داده می شود که فرد می تواند به اندام ایده آل خود دست یابد.

البته ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که در بعضی از افراد با داشتن وزن بالا انجام لیپوماتیک شکم و پهلو ممکن است نیاز به چند جلسه داشته باشد. در این روش زیبایی در واقع حجم قابل توجی چربی را می توان از بدن فرد استخراج کرد که به طور معمول برای فرد خطر یا عارضه خاصی را ایجاد نمی کند.

در رابطه با هزینه لیپوماتیک سوالات متداولی پرسیده می شود، در ادامه مطلب در رابطه با هزینه توضیحات مختصری داده می شود تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

تجربه و مهارت جراح

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین فاکتور های تعیین کننده هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در واقع میزان تجربه و مهارت جراح می باشد. به عنوان مثال انجام عمل نزد پزشکی که تجربه و مهارت بالایی دارد و از همه مهم تر عمل های موفقیت آمیزی داشته است در مقایسه با دیگر پزشکان هزینه آن بیشتر خواهد بود.

میزان تجهیزات کلینیک یا بیمارستان

توجه داشته باشید که هر چقدر تجهیزات کلینیک یا بیمارستان بیشتر و از همه مهم تر بروزتر باشد برروی هزینه ها بسایر تاثیر می گذارد و آن را بیشتر می کند.

برای دریافت مشاوره از دکتر مجید نداف کرمانی فرم مشاوره زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نام
شماره تماس
پیام
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
هنگام ارسال فرم خطایی رخ داده است. لطفاً همه فیلدهای فرم را دوباره تأیید کنید.

هزینه های مربوط به دارو

قبل و بعد از انجام لیپوماتیک شکم و پهلو پزشک برای شما دارو یا پماد های مخصوصی را تجویز می کند که جزء هزینه های جانبی عمل محسوب می شود. نکته ای که حتما باید توجه داشته باشید این است که تمامی این دارو ها باید به موقع و سر وقت مصرف شوند.

موقعیت جغرافیایی

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو برای هر شهر یا منطقه ای کاملا متفاوت می باشد.

قسمت های مختلف بدن

همانطور که می دانید تجمع چربی داخل بدن در تمامی قسمت ها به طور یکسان نیست پس همین موضوع باعث می شود که هزینه انجام لیپوماتیک برای هریک از قسمت ها کاملا متفاوت باشد.

شرایط فرد

علاوه بر تمامی موارد گفته شده توجه داشته باشید که شرایط خود فرد جزء مهم ترین معیار های تعیین کننده هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو می باشد پس با توجه به این موضوع باید اشاره کنیم که هر فردی با توجه به شرایط خاصی که دارد هزینه عمل نیز برای او متفاوت خواهد بود.

ماندگاری عمل

البته که این موضوع یکی از مهم ترین معیار های هزینه لیپوماتیک محسوب می شود چرا که اگر فرد بعد از عمل خود از یک رژیم غذایی درستی پیروی نکند یا حتی مراقبت های لازم بعد از عمل را رعایت نکند احتمال چاق شدن فرد و بازگشت به حالت اولیه وجود دارد. پس برای ماندگاری بیشتر توصیه می شود تا نکات مورد نیاز را رعایت کنید.

هزنیه لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران چقدر است؟

از متداول ترین سوالات افراد متقاضی انجام لیپوماتیک شکم و پهلو در زمان مراجعه به بهترین جراح پلاستیک خوب هزینه لیپومایک است؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که نمی توان برای این موضوع هزینه ثابت و مشخصی را در نظر گرفت چرا که همانطور که در بخش قبلی مقاله گفتیم عوامل مختلفی در این موضوع دخیل می باشد.

توجه داشته باشید که امروز به منظور انجام لیپوماتیک شکم و پهلو تبلیغات بسیار زیادی انجام داده می شود ولی یکی از مهم ترین نکاتی که حتما باید دقت داشته باشید این است که برای انتخاب جراح خود به هیچ عنوان گول تبلیغات و ارزان قیمت بودن یک عمل را نخورید و حتما نزد پزشکی که از تجربه و مهارت بالایی برخوردار است برای عمل مراجعه کنید.

به منظور انجام لیپوماتیک شکم و پهلو می توانید جهت دریافت مشاوره از دکتر مجید نداف کرمانی بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه نمایید تا بعد از بررسی شرایط اولیه بتوان از هزینه دقیق عمل مطلع شوید.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران

آیا بیمه هزینه های مربتط با لیپوماتیک شکم و پهلو را پرداخت می کند؟

توجه داشته بشید که لیپوماتیک شکم و شکم و پهلو جزء عمل های زیبایی محسوب می شود، در نتیجه بیمه به هیچ عنوان هزینه های مربوط به عمل را تحت پوشش خود قرار نمی دهد ولی در مقابل این موضوع اگر انجام لیپوماتیک جنبه درمانی داشته باشید تا از این طریق بتوان با تخلیه چربی به درد مفاصل و بسیاری از موارد دیگر کمک کرد ممکن است کمی از هزینه های مربوط به عمل را پرداخت کند ولی در رابطه با این موضوع لازم است تا با شرکت بیمه صحبت کرد.  

کلام آخر

با توجه به تمامی موارد گفته شده پس هزینه ثابت و مشخصی را برای لیپوماتیک شکم و پهلو نمی توان در نظر گرفت چرا که عوامل مختلفی در این موضوع دخیل می باشد که در خصوص تمامی آن ها به طور مفصل داخل مقاله صحبت کردیم. اگر می خواهید تا از هزینه های این عمل زیبایی به طور دقیق مطلع شوید می توانید با شماره های مطب دکتر مجید نداف کرمانی تماس بگیرید.

11 پاسخ
    1. سلام دوست عزیز، برای تمامی این موارد باید شما معاینه شوید و قیمت نهایی در طی جلسات مشاوره تعیین می شود.

  1. درود برشما
    من کریمی هستم.از ساوه مزاحم میشم.
    من مایلم به روش لیپوماتیک مقداری از چربیهای ناحیه شکم را خارج کنم.
    میخواستم بدونم آیا امکان داره ازطریق ارسال عکس و به صورت تلفنی ویزیت واقدامات اولیه انجام بشه وفقط در یک جلسه عمل انجام بشه؟

    1. بله حتما . میتونید از طریق اینستاگرام در دایرکت عکس های خودتون رو بفرستید . لینک اینستاگرام در صفحه اصلی سایت هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.