لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.

هزینه لیفت صورت در سال 1402💰

دکتر مجید نداف کرمانی / عمل های جراحی زیبایی صورت / هزینه لیفت صورت در سال 1402💰

لیفت صورت بهترین و دائمی ترین روش برای از بین بردن چین و چروک های صورت بوده و به کمک آن می توان مهم ترین مشکلات ناشی از افزایش سن را برطرف کرد، اما هزینه لیفت صورت چقدر است؟ در جواب این سوال باید گفت که هزینه لیفت صورت به تعداد قسمت هایی که جراحی برروی آن ها انجام می شود بستگی دارد، همچنین هزینه هزیک از روش های لیفت صورت با یکدیگر متفاوت می باشد تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با عوامل موثری که برروی هزینه این روش جوانسازی تاثیر می گذارند بیشتر آشنا شوید.

اطلاع-از-هزینه-جراحی-لیفت-صورت-

لیفت صورت روشی برای جوانسازی صورت

یکی از روش های بی خطر و ایمن در جهت جوانسازی پوست صورت، لیفت صورت می باشد که هیچ گونه درد و زخمی را در پی ندارد و فاقد هر گونه عوارض جانبی می باشد. برای دستیابی به صورتی جوان و زیبا باید به یک جراح پلاستیک خوب و حاذق مراجعه شود، تا از این طریق بتوان نتیجه موفقیت آمیزی را از این روش جوانسازی دریافت کرد.

البته باید اشاره کنیم که عوامل متعددی می تواند منجر به افتادگی و شل شدگی پوست شود که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سن
  • علل وراثتی و ژنتیک
  • جنس
  • قرار گرفتن در معرض مستقیم نورخورشید
  • شرایط محیطی
  • اشعه های خطرناک
  • استفاده از مواد شیمیایی

هزینه انواع روش های لیفت صورت

گاهی فوق تخصص جراحی پلاستیک  با تجربه در کنار لیفت صورت، لیفت ابرو را نیز انجام می دهد که هیچ گونه دردی ندارد و نتایج آن بسیار مطلوب می باشد، پس توجه داشته باشید که در انتخاب پزشک خود دقت کافی و لازم را داشته باشید.

لیفت صورت با نخ

به طور معمول انجام لیفت صورت با نخ انجام داده می شود که در خصوص انواع مختلف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیفت صورت با نخ پلی دی اکسان (PDO)

PDO یا (POLYDIOXAN ONE) این نخ ها هیچ گونه عفونت و یا التهابی را به همراه ندارد و به محض نفوذ به پوست اقدام به فیبروبلاست می نماید، این عارضه باعث تحریک کلاژن و فعالیت آن می نماید. توجه داشته باشید که این پروسه 4 الی 5 ماه نیاز به دوره درمانی دارد همچنین از ماندگاری بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

لیفت صورت با نخ سیلوئت

نخ سیلوئت یکی دیگر از نخ هایی ایمن برای لیفتینگ صورت  می باشد، این نوع نخ تا 2 سال ماندگاری خواهد داشت. استفاده از نخ سیلوئت برای افرادی که پوست ضخیم و کلفتی دارند می توان گفت که گزینه بسیار خوبی محسوب می شود.

هزینه لیفت صورت به روش جراحی

هزینه جراحی لیفت صورت به هیچ عنوان ثابت و مشخص نیست چرا که عوامل مختلفی مثل داروها، آزمایشات، تجهیزات پزشکی مورد نیاز، دستمزد جراح و …. برروی هزینه عمل بسیار نقش دارند. علاوه بر تمامی موارد گفته شده میزان افتادگی و شلی پوست نیز برروی هزینه موثر خواهد بود چرا ممکن است عمل کمی سخت و پیجیده انجام داده شود.

هزینه لیفت صورت با بوتاکس

تزریق بوتاکس برای لیفت صورت می تواند تا حدودی میزان افتادگی ها و چین و چروک های ایجاد شده برروی پوست را برطرف کند. هزینه تزریق بوتاکس در واقع به میزان تزریق، تعداد دفعات مورد نیاز برای تزریق، دستمزد پزشک، آزمایشات و …. بستگی خواهد داشت.

برای دریافت مشاوره در خصصوص هزینه های لیفت صورت می توانید فرم زیر را پر کنید تا کاشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نام
شماره تماس
پیام شما
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
هنگام ارسال فرم خطایی رخ داده است. لطفاً همه فیلدهای فرم را دوباره تأیید کنید.

نحوه محاسبه هزینه لیفت صورت در سال 1402

توجه داشته باشید که هزینه لیفت صورت در واقع به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محل انجام آن یعنی کلینیک یا بیمارستان برروی هزینه بسیار تاثیر دارد.
  • توجه داشته باشید که لیفت صورت جزء روش های جوانسازی پوست محسوب می شود که باید حتما توسط یک جراح پلاستیک خوب و با تجربه انجام داده شود و هر چقدر که پزشک تجربه و مهارت بالایی داشته باشد به طبع هزینه بالاتری را برای عمل دریافت خواهد کرد.
  • هزینه انجام لیفت صورت در موقعیت های جغرافیایی مختلف می تواند بسیار متفاوت باشد به عنوان مثال هزینه این عمل در تهران در مقایسه با شهرستان کمی متفاوت تر خواهد بود.
  • به منظور انجام لیفت صورت لازم است تا حتما قبل از هر چیزی آزمایشات لازم پزشکی را انجام دهید که انجام هر یک از آن ها برروی هزینه عمل بسیار تاثیر می گذارد.
  • برای انجام لیفت صورت لازم است تا بیمار تحت بی هوشی عمومی یا بی حسی موضعی قرار بگیرد که نوع بی هوشی هم برروی هزینه لیفت تاثیر دارد.

خلاصه مطلب

یکی از متداول ترین سوالات افرادی که قصد انجام لیفت صورت را دارند این است که هزینه لیفت صورت چقدر است؟ همانطور که خواندید عوامل مختلفی برروی هزینه این روش جوانسازی می تواند نقش داشته باشد علاوه بر آن لیفت صورت را به روش های مختلفی چون جراحی، نخ، بوتاکس و … انجام می دهند هزینه و قیمت هر یک از آن ها به نسبت هم کاملا متفاوت می باشد. اگر می خواهید تا در مورد هزینه ها اطلاعات کافی را کسب کنید به مطب دکتر مجید نداف کرمانی جهت مشاوره و مشخص شدن قیمت نهایی مراجعه کنید. شماره های تماس مطب شامل: 02122134997 ، 02122134934 می باشد.

12 پاسخ
    1. سلام برای اطلاع از قیمت لیفت صورت به اینستاگرام دایرکت بدین و عکس صورتتون رو بفرستید تا بررسی کنم

    1. سلام هزینه لیفت صورت بر اساس میزان افتادگی تعیین میشه، لطفا دایرکت اینستاگرام عکس صورتتونو بفرستید تا دکتر نداف هزینه رو بهتون بگن.

  1. سلام
    سًوال داشتم مطب از چه تاريخى بعد از تعطيللات عيد باز هست. ميخواستم وقت براى جراحى ليفت ابرو بگيرم.
    با سپاس تشكر

  2. خیلی عالیه بنظر من این مدل عمل و دستبردن تو چهره و دادن یکسری تغییرات خیلی بهتر و جذابتر تا عمل بینی تو عمل بینی فقط تغییر و در یکجا از صورت میبینیم واونم با کلی دردسرهای بعدعمل از همه لحاظ ولی این مدل عمل تو نواحی دیگه از صورت جلوه قشنگتر و بی خطر و بی عارضه تری داره مخصوصا که دکتر مربوطه تو انجام کارش حرفه ایی باشه که محشر دست و پنجه آقای دکتر درد نکنه کارشون بی نهایت عالیه و لقب پنجه طلایی برازنده شون

  3. خیلی عالیه بنظر من این مدل عمل و دستبردن تو چهره و دادن یکسری تغییرات خیلی بهتر و جذابتر تا عمل بینی تو عمل بینی فقط تغییر و در یکجا از صورت میبینیم واونم با کلی دردسرهای بعدعمل از همه لحاظ ولی این مدل عمل تو نواحی دیگه از صورت جلوه قشنگتر و بی خطر و بی عارضه تری داره مخصوصا که دکتر مربوطه تو انجام کارش حرفه ایی باشه که محشر دست و پنجه آقای دکتر درد نکنه کارشون بی نهایت عالیه و لقب پنجه طلایی برازنده شون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.