لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
لیپوماتیک

لیپوماتیک بهتر است یا بادی جت

دکتر مجید نداف کرمانی / اعمال زیبایی تنه و اندام ها / لیپوماتیک بهتر است یا بادی جت

لیپوماتیک و بادی جت هر دو از روش های لاغری می باشند ، در رابطه با نحوه انجام این دو روش سوالات متداولی پرسیده می شود، بادی جت یک نوع تکنیک لاغری است که با استفاده از یک دستگاه مخصوصی انجام می گیرد در این تکنیک با استفاده از قدرت آب چربی های تجمع شده در بدن را از بین می برند و و فرم زیبایی را در این ناحیه ایجاد می کند .

لیپوماتیک

 

نحوه انجام بادی جت

درواقع بادی جت نوع جدیدی ازلیپوساکشن می باشد، اما این روش لاغری دارای نتایج بلند مدتی می باشد و در این روش دستگاه مخصوص واتر جت بر قدرت آب تکیه کرده است و با هدف گرفتن چربی های اضافی تجمع شده و تخریب این چربی ها، باعث استخراج این چربی ها از بدن می شود .

با استفاده از این روش می توان نسبت به روش لیپوساکشن چربی بیشتری را استخراج کرد ، و قدرت بالای آب باعث می شود که به راحتی چربی از بافت های اطراف جدا شود ، در نتیجه با استفاده از این روش احتمال آسیب دیدگی سایر بافت های بدن بسیار کاهش پیدا می کند .

بادی جت حدود 30 تا 45 دقیقه زمان نیاز دارد و به صورت سرپایی با بی حسی موضعی این کار صورت می گیرد و بعد از انجام آن افراد توانایی انجام فعالیت های عادی روزانه خود را دارند .

نحوه انجام لیپوماتیک

لیپوماتیک یک روش موثر در لاغری است در این روش دستگاه مورده استفاده مجهز به لوله نازک کانولا است ، که با حرکات ارتعاشی چربی ها را تخریب می کند و از بدن خارج می کند .

تفاوت بادی جت و لیپوماتیک

با استفاده از لیپوماتیک و بادی جت می توان دو مرتبه از چربی های استخراج شده استفاده کرد ، زیرا در هر دوی این روش ها هیچ آسیبی به چربی وارد نمی شود .

افرادی که خواهان لاغری موضعی و خروج چربی های موضعی خود هستند مناسب ترین روش لیپوماتیک می باشد که دارای ماندگاری طولانی و مزایای بسیاری می باشد .

دوران نقاهت بعد از بادی جت نسبت به لیپوماتیک کوتاه تر می باشد .

4 پاسخ
  1. سلام میشه بفرمایین لیپوماتیک برای کسی که اضافه وزن 30کیلویی هم داره موثره یانه؟ولطفاهزینش هم بفرمایین؟؟؟ممنون

    1. سلام . ابتدا باید شاخصه توده بدنی شما اندازه گیری بشه و اگر از حد معمول بیشتر باشه از روش های ترکیبی برای این کار استفاده میشه که نتیجه ی ایده آل به دست بیاد

  2. سلام وقت بخیر
    من خانمی 42 ساله مبتلا به کم کاری تیروئید( یک لب تحت عمل جراحی خارج گردیده) در ناحیه شکم ، باسن، پهلو و ران دارای چربی اضافه هستم و سایز لباس من 44 است. پوست شکمم هم افتادگی دارد. با رژیم نتوانستم وزن خود را کم کنم و بدلایل پزشکی قادر به ورزش نیستم. می خواستم بدانم جناب آقای دکتر چه روشی را به من پیشنهاد می دهند؟ سپاس از لطف شما

    1. سلام لیپوماتیک و پیکرتراشی برای شما مناسب است. برای گرفتن وقت مشاوره حضوری یا آنلاین با مطب تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.