لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
انتخاب جراح بینی

بهترین جراح بینی در تهران را چگونه پیدا کنم؟

دکتر مجید نداف کرمانی / جراحی بینی / بهترین جراح بینی در تهران را چگونه پیدا کنم؟

نتیجه عمل بینی بیش از هر چیزی به انتخاب درست جراح بینی بستگی دارد. این که بدانید قابلیت های جراح بینی انتخابی خود را باید با توجه به کدام ویژگی ها و معیارها بسنجید، موضوعی است که باید حتما درباره آن تحقیقات و بررسی های لازم را به عمل بیاورید. در این مقاله مهم ترین معیارهای سنجش بهترین جراح بینی در تهران را معرفی کرده ایم تا بتوانیم به شما در داشتن عمل بینی موفق کمک کنیم. برای آشنایی با کلیت موضوع جراحی بینی ابتدا توضیحات مختصری درباره تاریخچه، انواع و نحوه انجام این عمل ارائه کرده ایم تا بتوانید با دانش کافی برای انجام رینوپلاستی تصمیم گیری کنید.

نگاهی سریع به جراحی زیبایی بینی

مدت زمان بهبودی

بین یک تا دو هفته

مدت زمان عمل

یک تا دو ساعت

نوع بیهوشی

بیهوشی عمومی

درصد رضایت از عمل

بالا

تاریخچه جراحی بینی در جهان

بسیاری از افراد فکر می کنند که تایخچه جراحی بینی به اوایل قرن بیستم بر می گردد اما در حقیقت، این تصور درستی نیست و زمان اولین جراحی زیبایی بینی به 3000 سال قبل از میلاد مسیح مربوط می شود. در ادامه خط زمانی پیدایش و پیشرفت عمل بینی از ابتدا تا امروز را می بینید:

رینوپلاستی برای اولین بار در دنیا

جراحی زیبایی بینی برای اولین بار با هدف ترمیم بینی های از دست رفته در اثر مصدومیت یا بیماری انجام شد. در آن زمان انجام این عمل هیچ گونه جنبه زیبایی نداشت. اولین شواهد انجام جراحی بینی به 3000 سال قبل از میلاد مسیح در مصر بر می گردد.

همچنین در میان هندویان باستان به سال 500 قبل از میلاد هم نشانه هایی از انجام تغییرات عامدانه بر روی بینی افراد یافت شده است. در همین زمان بود که شخصی به نام سوسراتا تکنیکی برای انجام جراحی بینی روی کار آورد که در آن از پوست ناحیه پیشانی برای ترمیم بینی استفاده می شد.

جراحی بینی در مصر
عکس گاسپار تالیاکوززی

جراحی بینی در قرن 16 میلادی

در اواخر قرن شانزدهم میلادی، گاسپار تالیاکوززی (جراح بینی ایتالیایی) تکنیک جدیدی را برای ترمیم بینی سربازهای جنگی معرفی کرد. در این نوع عمل بینی، برای اصلاح مشکلات بینی از پوست روی عضله دو سر بازو کمک گرفته می شده است.

رینوپلاستی در قرن 18 میلادی

در اواسط قرن هجدهم میلادی، جراحی بینی به طور اختصاصی برای بیماران مبتلا به سیفلیس انجام می شد. بافت بینی این افراد در نتیجه ابتلا به این بیماری کیفیت خود را از دست می داد. در سال 1794، تازه برای اولین بار تکنیک جراحی بینی هندی به زبان انگلیسی ترجمه شد. در این قسمت شما می توانید تصویر بینی یک بیمار سیفلیسی را مشاهده کنید.

بینی بیمار مبتلا به سیفلیس

اولین جراحی بینی بسته در دنیا

در قرن نوزدهم میلادی، سمت و سوی جراحی بینی عوض شد و بیشتر از آن که دارای اهداف درمانی باشد، شکل عمل زیبایی به خود گرفت. بسیاری از اشخاص فکر می کنند که جراحی بینی بسته به تازگی روی کار آمده است اما خوب است بدانید که در سال 1887، دکتر جان اورلاندو پزشکی بود که برای اولین بار از این تکنیک استفاده کرد.

دو سال بعد، دکتر ژاک جوزف (که بسیاری از افراد او را پدر جراحی بینی مدرن می دانند)، تکنیک های رینوپلاستی را روی یک مرد 28 ساله انجام داد که همواره از بزرگی بیش از حد بینی خود خجالت می کشید.

دکتر جان اورلاندو

دکتر جان اورلاندو

دکتر ژاک جوزف

دکتر ژاک جوزف

رینوپلاستی در قرن بیستم

تا این زمان، تجربه زیادی برای جراحان بینی در سراسر دنیا به دست آمده بود؛ حالا دیگر از داروهای بیهوشی و آنتی بیوتیک ها برای افزایش امنیت و کاهش دوره نقاهت رینوپلاستی استفاده می شد. بسیاری از ستاره های هالیوود مانند جان وین (John Wayne)، مریلین مونرو (Marilyn Monroe)، گری کوپر (Gary Cooper) و … اکنون بینی خود را عمل کرده بودند و این، سر آغازی برای شروع دوره طلایی جراحی بینی در جهان بود.

نقل و ترجمه از مجله پزشکی دکتر وینسنت مارین

انواع جراحی بینی

زمانی که شما می خواهید اطلاعات لازم برای شناخت بهترین جراح بینی را به دست آورید، در وهله اول باید بدانید که بینی تان از چه نوعی است و دوست دارید بعد از انجام جراحی بینی چه شکلی داشته باشد. در ادامه انواع مختلف عمل بینی بر اساس نوع بینی، روش انجام جراحی و شکل بینی بعد از عمل را نام برده، نکات مربوط به هر یک را بیان کرده و تاثیر انتخاب بهترین جراح بینی بر روی پیشرفت هر چه بهتر هر یک از آن ها را بیان کرده ایم. انواع جراحی زیبایی بینی عبارتند از:

جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی دارای ویژگی های خاصی هستند که انجام عمل بینی گوشتی را برای جراح بینی سخت می کنند. بسیاری از افراد با توجه به تجربه های خود و اطرافیانشان فکر می کنند که رینوپلاستی بینی های گوشتی برگشت پذیر است؛ یعنی اگر شخصی بینی گوشتی داشته باشد و آن را عمل کند، بعد از چند وقت، حالت گوشتی، پهن و کوفته ی گذشته بینی او باز خواهد گشت.

این تصور درست نیست؛ تنها در صورتی که شما بهترین جراح بینی را انتخاب نکرده باشید و به اصطلاح دقت کافی در انجام این انتخاب سرنوشت ساز به خرج نداده باشید، ممکن است نتیجه مناسبی از جراحی بینی گوشتی نگیرید و زمان، پول و انرژی خود را به هدر داده باشید.

نمونه جراحی بینی گوشتی
نمونه کار جراحی بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی

درست است که جراحی بینی استخوانی به دلیل وجود اسکلت محکم و پوست نازک در بینی های استخوانی راحت تر بوده و نتیجه بهتری به همراه دارد اما این موضوع نباید شما را از انتخاب بهترین جراح بینی غافل کند.

معمولا در بسیاری از افراد، مهم ترین ویژگی بینی استخوانی را وجود قوز روی تیغه یا سپتوم بینی می دانیم. این کیفیت می تواند بر روی ظاهر صورت تاثیر بسیار منفی گذاشته و شما را برای انجام جراحی بینی مجاب کند.

جراحی بینی بسته

یکی از روش های پیش برد روند عمل بینی را انجام آن به روش بسته می دانیم. در جراحی بینی بسته (Closed Rhinoplasty) به جای ایجاد برش روی پایه بینی و میان دو سوراخ آن، تنها برش هایی در داخل بینی زده می شوند.

انجام جراحی بینی به روش بسته تنها در صورتی متناسب ترین نتایج را به همراه خواهد داشت که شما بتوانید بهترین جراح بینی را پیدا و انتخاب کنید.

عمل بینی باز

عمل بینی باز درست نقطه مقابل نوع بسته می باشد؛ در این روش انجام رینوپلاستی، نه تنها در بخش های داخلی که بر روی قسمت های بیرونی پایه بینی، یعنی بین دو سوراخ بینی و بغل آن ها هم برش ایجاد می گردد.

انتخاب روش باز و انتخاب بهترین جراح بینی برای انجام این عمل می تواند باعث ایجاد بیشترین، بهترین و متناسب ترین میزان تغییرات بر روی بینی شما و در نتیجه اصلاح حداکثری زیبایی ظاهری صورتتان گردد.

جراحی بینی طبیعی

بسیاری از افرادی که می خواهند بینی خود را عمل کنند، به دنبال یافتن بهترین جراح بینی طبیعی کار هستند چرا که می خواهند بینی خود را به شکلی کاملا نچرال و متناسب با سایر اعضای صورتشان جراحی کنند.

جراحی بینی طبیعی یکی از انواع رینوپلاستی است که بر اساس شکل بینی بعد از عمل تعریف می شود. زمانی که شما بینی خود را به شکل طبیعی عمل می کنید، دیگران به سختی خواهند توانست عملی بودن بینی شما را تشخیص بدهند.

نمونه کار جراحی بینی طبیعی
عکس بینی عروسکی

عمل بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی یا عروسکی نقطه مقابل عمل بینی طبیعی بوده و بینی عمل شده به این مدل دارای ویژگی هایی مثل نوک سر بالا، تیغه قوس دار و اندازه بسیار کوچک خواهد بود.

تا چند سال اخیر تنها خانم ها بینی خود را به شکل فانتزی عمل می کردند اما حالا آقایان هم به این مدل جراحی بینی سوق داده شده و خواهان داشتن بینی با خصوصیات گفته شده هستند.

عروسکی شدن بیش از حد بینی می تواند تاثیر مخربی بر روی عملکرد و ظاهر آن بگذارد، در نتیجه انتخاب بهترین جراح بینی اهمیت بالایی در گرفتن بهترین نتیجه از رینوپلاستی فانتزی دارد.

جراحی بینی نیمه فانتزی

مدل بینی نیمه فانتزی حالتی بین طبیعی و فانتزی دارد و درست است که با انجام آن، بینی کوچک، سر بالا و قوس دار می شود ولی میزان ایجاد این تغییرات در حدی نیست که بینی حالت عروسکی به خود بگیرد.

در صورتی بر روی نیمه فانتزی شدن بینی خود اصرار دارید، باید بهترین جراح بینی را انتخاب کنید؛ چرا که چنین پزشکی می توان دقیقا خصوصیاتی میان بینی طبیعی و فانتزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

عکس بینی نیمه فانتزی
نمونه کار جراحی بینی ترمیمی

عمل ترمیم بینی

مهم ترین دلیل تاکید ما بر روی دقت در انتخاب بهترین جراح بینی آن است که در آینده نیازی به انجام دوباره جراحی بینی نداشته باشید و همان عمل اول بتواند نیازهای ظاهری و عملکردی بینی شما را برطرف کند.

جراحی ترمیم بینی زمانی انجام می شود که شما از نتیجه رینوپلاستی قبلی خود رضایت ندارید. این نارضایتی می تواند به دلیل وجود مشکلات ظاهری یا تنفسی باشد.

بنر اینستاگرام دکتر نداف

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران

تهران، به عنوان پایتخت کشور محل فعالیت بهترین متخصصان جراحی زیبایی است، به همین دلیل اگر شخصی قصد انجام جراحی زیبایی بینی دارد، باید برای یافتن بهترین جراح بینی در تهران تلاش کند.

ما برای راحت کردن دسترسی شما به اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه انتخاب چنین جراحی، در ادامه مهم ترین ویژگی های یک جراح بینی خوب در تهران را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم:

دانش و مهارت + حس زیبایی شناختی

دانش بالا و مهارت کافی دو بال پرواز بهترین جراح بینی هستند. اما در حقیقت تنها جراحی می تواند لایق عنوان بهترین جراح بینی باشد که علاوه بر این دو ویژگی، حس زیبایی شناسی قدرتمندی داشته باشد و بتواند بینی مراجعان خود را به گونه ای عمل کند که تناسب میان اجزای صورتشان به هم نریزد.

در وهله اول، تناسب میان بخش های مختلف بینی مد نظر جراح خواهد بود. در این بین به منظور ایجاد ظاهری کاملا هارمونیک برای بینی به نکاتی از جمله تقارن میان دو سمت بینی، طول، عرض، قوس تیغه و وضعیت نوک بینی توجه خواهد شد. سپس بعد از برطرف ساختن مشکلات مربوط به این بخش، برای ایجاد تناسب هر چه بیشتر بین اعضای صورت و بینی تصمیم گیری خواهد شد.

اهمیت تناسب در جراحی بینی

تجربه بالا در زمینه جراحی بینی

بهترین جراح بینی کسی است که علاوه بر دانش و مهارت، تجربه بالایی هم در زمینه انجام جراحی زیبایی بینی دارد و می تواند از تجارب قبلی خود برای جراحی کردن هر چه بهتر بینی شما کمک بگیرد. در واقع یکی از راه های سنجش میزان تجربه یک جراح بینی، مشاهده نمونه کارهای اوست. هر چه تعداد نمونه کارهای جراحی بینی یک پزشک بیشتر باشند، یعنی او تجربه بیشتری در این حوزه دارد.

اهمیت دادن به برگزاری جلسه مشاوره

بسیاری از جراحان بینی فکر می کنند چون خودشان از همه جوانب عمل آگاهی دارند، دیگر نیازی به افزایش آگاهی بیمار نیست و به همین دلیل از کنار برگزاری جلسه مشاوره پیش از جراحی به سادگی گذر می کنند. حال آن که ما جلسه مشاوره را مهم ترین قسمت پروسه پیش از جراحی بینی می دانیم و برای برگزاری آن تمام تلاش و دقت خود را به کار می گیریم تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن شما را با مزایا و خطرات جراحی بینی آشنا کنیم.

اطلاعاتی که در جلسه مشاوره پیش از عمل بینی رد و بدل می شوند، تنها از سوی جراح بینی نیستند و شما هم باید درباره سوابق سلامتی و پزشکی خود صحبت کنید و مدارک لازم را ارائه کنید. همچنین جراح بینی در صورت نیاز، ممکن است انجام آزمایش هایی اعم از آزمایش خون و سی تی اسکن را برای شما تجویز نماید. در ضمن، بینی شما در این جلسه معاینه و نوع آن به طور دقیق معلوم خواهد شد.

ارائه توصیه های لازم قبل از عمل بینی

“قبل از عمل بینی چه کار کنیم؟” این سوالی است که تقریبا همه داوطلبان جراحی زیبایی بینی می پرسند. برای پاسخ گویی به این پرسش، بهترین مرجع، خود پزشک است. در ادامه برخی از مهم ترین اقدامات پیش از جراحی بینی را می خوانید:

  • روز قبل از عمل بینی دوش بگیرید.
  • انتظارات خود را به طور کامل با جراح بینی مطرح نمایید.
  • سوابق بیماری ها و مصرف داروهای خود را به پزشک ارائه کنید.
  • هزینه کم جراحی بینی را به مهارت بهترین جراح بینی ترجیح ندهید.
  • مصرف داروهایی که ممکن است بر روی روند عمل بینی یا بهبودی تاثیر بگذارند را قطع کنید.
  • استعمال دخانیات (سیگار و قلیان) و نوشیدن مشروبات الکلی را از دو هفته قبل از عمل متوقف کنید.

استفاده از ابزارهای پیشرفته برای جراحی بینی

ابزارهای جراحی بینی شامل وسایل مختلفی هستند که در روند این عمل تخصصی به کار گرفته می شوند. بهترین جراح بینی کسی است که علاوه بر وسایل تخصصی حوزه جراحی بینی، از جدید ترین ابزارهای جنرال عمل مانند پنس و نخ بخیه استفاده می کند. در ادامه برخی از ابزارهای تخصصی جراحی بینی را مشاهده می کنید که در جریان عمل بینی به کار گرفته می شوند:

ابزارهای جراحی بینی

دریافت هزینه معقول برای عمل بینی

هزینه جراحی بینی اولین نکته ای است که به ذهن داوطلبان جراحی زیبایی بینی راه پیدا می کند و می تواند حتی آن ها را از انجام عمل منصرف نماید. خیلی افراد به اشتباه فکر می کنند که هر جراحی که هزینه سرسام آوری برای عمل بینی دریافت کند، حتما بهترین جراح بینی است.

در صورتی که این طور نیست! حقیقت این است که بهترین جراح بینی نه کسی است که خیلی ارزان می گیرد و نه کسی است که خیلی گران می گیرد؛ یک جراح بینی خوب همیشه حد تعادل را نگه می دارد.

ارائه توصیه های مناسب برای بعد از عمل بینی

برخی از افرادی که بینی خود را عمل می کنند، بعد از جراحی به حال خود رها می شوند و توصیه های مراقبتی به آن ها داده نمی شود؛ در صورتی که در انتخاب بهترین جراح بینی درست عمل کرده باشید، هرگز به این مشکل بر نخواهید خورد، چرا که به دقت همه اقدامات درست و نادرست بعد از جراحی بینی به شما توضیح داده می گردند.

در ادامه برخی از مراقبت های بعد از رینوپلاستی را در قالب بایدها و نبایدهای جراحی زیبایی بینی را بخوانید:

بایدها

  • مراقبت از گچ بینی
  • مصرف به موقع داروها
  • صبوری برای دیدن نتیجه نهایی
  • مراقبت از بینی عمل شده در برابر ضربه
  • مراجعه به مطب جراح برای معاینه بعد از عمل

نبایدها

  • استعمال دخانیات
  • عدم رعایت توصیه های پزشک
  • مصرف داروهای رقیق کننده خون
  • سرفه و عطسه کردن با قدرت زیاد
  • خوردن غذاها و خوراکی های سفت

مراحل جراحی بینی

جراحی بینی یکی از پیچیده ترین انواع اعمال زیبایی است و از آن جا که بینی ظریف ترین عضو صورت می باشد، به همین دلیل باید روند عمل آن توسط یک جراح بینی خوب در بهترین حالت ممکن انجام گیرد. در ادامه مراحل جزء به جزء جراحی زیبایی بینی برا نام برده و توضیحات و انیمیشن مربوط به هر یک را ارائه کرده ایم.

مرحله 1: بیهوشی

برای افزایش راحتی بیماران در طول جراحی بینی از داروها و روش های مختلفی برای ایجاد وضعیت بیهوشی عمومی بهره گرفته می شود. بسیاری از افراد به دلیل ترس از بیهوشی می خواهند که با استفاده از داروهای بی حسی موضعی روند جراحی بینی شان پیش برود اما باید بدانند که بیهوشی جنرال بهترین راهکار است.

خوب است بدانید که امروزه به دلیل پیشرفت های گسترده علم داروسازی، داروهایی که برای بیهوشی عمومی مورد استفاده قرار می گیرندف دارای کم ترین میزان عوارض و حساسیت در طول تاریخ می باشند.

مرحله 2: ایجاد برش

همان طور که در بخش های قبل گفته شد، جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود. در جراحی بینی بسته برش خارجی ای ایجاد نمی گردد و به همین دلیل جراح برای ایجاد تغییرات حداکثری بر روی بینی دچار محدودیت هایی است.

در جراحی بینی باز، برشی در داخل سوراخ های بینی و همچنین در بخش بیرونی آن در میان دو پره بینی ایجاد می شود. انتخاب بهترین جراح بینی باعث می شود که این برش ها به ظریف ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن ایجاد شوند.

مرحله 3: برداشتن پوست روی بینی

بعد از ایجاد برش های لازم بر روی بینی، پوست روی تیغه آن به سمت بالا کشیده می شود تا دسترسی حداکثری برای جراح به وجود آید. در این حالت، دست جراح بینی برای اصلاح همه مشکلات بینی باز خواهد بود.

البته این نکته تنها برای جراحی بینی به روش باز صدق می کند و در صورتی که نحوه پیش برد عمل رینوپلاستی به صورت بسته باشد، پوست بینی از روی اسکلت و سایر بخش ها جدا نخواهد شد.

مرحله 4: ایجاد تغییرات بر روی بینی

در بسیاری از موارد، علت بروز مشکلات ظاهری و تنفسی برای بینی، کج بودن تیغه یا سپتوم می باشد. در قدم اول ایجاد تغییرات بر روی بینی، جراح به سراغ اسکلت آن شامل استخوان ها و غضروف ها می رود و تمامی مشکلات آن ها را اصلاح می نماید.

نوک و پره های بینی از جمله قسمت هایی هستند که از گوشت و پوست تشکیل شده اند و اسکلتی در آن ها وجود ندارد. به همین دلیل باید میزان تغییرات و برش های ایجاد شده برای کاهش اندازه آن ها کاملا مناسب باشد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری گردد.

مرحله 5: بخیه زدن برش ها بعد از عمل

بعد از آن که اصلاحات مورد نیاز بر روی اسکلت و بافت های نرم بینی ایجاد شدند، نوبت به بخیه زدن برش های عمل بینی می رسد. بخیه ها باید به گونه ای ایجاد شوند که نامحسوس باشند و دیده نشوند.

امروزه برای بخیه زدن بینی بعد از عمل از بخیه های جذبی استفاده می کنند. این بخیه ها با داشتن مواد طبیعی (اصطلاحا ارگانیک) به راحتی در داخل بافت بدن حل شده و نیازی به تحمل درد و کشیده شدن ندارند.

مرحله 6: چسب زدن بینی

چسب زدن بینی برای اولین در اتاق عمل توسط شخص جراح بینی یا یکی از دستیارانش انجام می شود و هدف از این کار، در کنار هم قرار دادن اعضای اصلاح شده بینی می گردد.

همچنین اسپلینت یا گچ بینی وسیله ای است که کارایی چسب بینی را به صورت پیشرفته تری انجام می دهد و به صورت دقیق اجزای بینی را کنار هم نگه می دارد. ممکن است نیاز باشد تا یک هفته اسپلینت را بر روی بینی خود قرار دهید.

راه های پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران

در صورتی که در شهر تهران زندگی می کنید و قصد انجام عمل زیبایی بینی را دارید، باید بدانید که راه سختی پیش روی شما وجود دارد. چرا که تهران به عنوان پر جمعیت ترین شهر ایران دارای بیشترین تعداد جراحان بینی فعال است.

بسیاری از افراد مانند گذشته برای یافتن جراح بینی قابل اعتماد خود شروع به مطب گردی می کنند اما مشکل اصلی این است که ترافیک، آلودگی هوا و از همه مهم تر، کرونا می توانند بر روی سلامت جسم و روان این افراد تاثیر بسیار مخربی بگذارند.

در ادامه بهترین راه های پیدا کردن یک جراح بینی خوب را نام برده و توضیحات مختصری درباره هر یک ارائه کرده ایم:

جستجو در گوگل

یکی از بهترین راه ها برای شناخت بهترین جراح بینی، سر زدن به وبسایت های جراحان بینی مختلف و خواندن مطالب و دیدن نمونه کارهاست. در صورتی که شما یک جراح را از قبل در نظر دارید و او وبسایتی ندارد، شناخت وی کار سخت تری خواهد بود.

مشاهده وبسایت یک جراح بینی می تواند شما را به نتایج جالبی برساند اما باید توجه داشته باشید که گول تبلیغات را نخورید. به یاد داشته باشید که در مسیر انتخاب بهترین جراح بینی بیش از هر چیز به نظر خودتان توجه کنید.

ایکن صحبت کردن

مشورت با دوستان و اطرافیان

زمانی که فردی در میان اقوام یا دوستان بینی خود را عمل می کند، چه از نتیجه عمل راضی باشد و چه نباشد، بسیاری از همراهانش از او می خواهند که بگوید نزد کدام جراح بینی خود را جراحی کرده است. در واقع شما باید نسبت به این موارد هوشیار باشید. اگر نام پزشکی را به عنوان یک جراح بینی خوب برای چند مرتبه از افراد مختلف شنیدید، بدانید که می توانید با خیال راحت به وی اعتماد کنید.

استفاده از سامانه های مشاوره آنلاین

برای افزایش سهولت زندگی در دنیای شلوغ امروز، چند سالی است که سامانه های مشاوره آنلاین روی کار آمده و کمک حال افرادی شده اند که به هر دلیلی نمی توانند در مطب پزشکان حضور پیدا کرده و خدمات آفلاین دریافت کنند. ماوراطب یکی از این سامانه هاست. شما می توانید برای گرفتن وقت مشاوره آنلاین یا حتی رزرو ساعت مراجعه حضوری به مطب دکتر مجید نداف کرمانی، فوق تخصص جراحی زیبایی و جراح بینی در تهران روی لینک زیر کلیک کنید.

سوالات متداول جراحی بینی

در این بخش از مقاله به سراغ یکی از جذاب ترین مباحث برای شما عزیزان یعنی پرسش و پاسخ جراحی بینی رفته ایم. پاسخ این سوالات توسط دکتر مجید نداف کرمانی، جراح بینی در تهران ارائه شده اند و دارای پیش زمینه کاملا علمی می باشند. پرسش های پیش رو از میان صدها سوالی که به صورت ماهانه در وبسایت دکتر نداف کرمانی مطرح می شوند، استخراج گردیده اند.

فیلم های جراحی بینی

در پایان، شما می توانید در ادامه دو نمونه از ویدیوهای جراحی بینی دکتر نداف کرمانی در زمینه جراحی زیبایی بینی را ببینید و بیشتر و دقیق تر با روند این جراحی آشنا شوید. برای دیدن ویدیوهای بیشتر به گالری فیلم سایت دکتر نداف مراجعه کنید.

12 پاسخ
  1. سلام دکتر نداف عزیز. پیش یک جراحی بینی بی تجربه بینیمو عمل کردم دو سال پیش و هنوزم که هنوزه ورم داره. شما ترمیم انجام میدین؟

    1. سلام بله ترمیم بینی قابل انجام هست. اتفاقا هر چه بیشتر از زمان جراحی بینی اولیه بگذره، انجام ترمیم نتیجه بخش تر خواهد بود. البته برای ارائه نظر دقیق و تخصصی باید حتما معاینه بشید

  2. سلام دکتر روزتون بخیر من 9 سال قبل پیش شما دماغمو عمل کردم و همچنان همه جوره راضی ام. خیلی ممنون که از اون ظاهر بد نجاتم دادین. تا همیشه دعاگوتون هستم.

    1. سلام خواهش می کنم. اعلام رضایت شما باعث افتخار و خوشحالی است.

  3. دکتر نداف یک سوالی ذهن منو مشغول کرده. واقعا انتخاب جراح بینی روی نتیجه تاثیر داره؟ خب تکنیک ها مگه مشابه نیستن؟؟

    1. شاید تکنیک های جراحی بینی مشابه با هم باشن اما چیزی که مهمه، نحوه اجرای اون تکنیک هاست. به همین دلیل انتخاب بهترین جراح بینی موضوعیه که اهمیت بالایی داره.

  4. سلام دکتر نداف عزیز
    نظر شما مثل مرجع می مونه برای بنده، اگر ممکنه بفرمایید هنگام انتخاب جراح بینی خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

    1. در همین مقاله گقتیم که برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران، تجربه، تبحر، نمونه کارهای عالی و داشتن تحصیلات عالیه لازم است.

  5. مقاله خیلی خوبی بود، من خودمم پیش خودتون بینیمو عمل کردم ۴ سال پیش و عالی شده و راضی ام. به نظرم شما بهترین جراح بینی در تهران هستید.

  6. سلام دکتر جون خوبی خسته نباشید اقا من بیش از ۴ الی ۵ماهه بدنبال یه دکتریم که یکم انصاف و در کنار تبحر و تجربه و نمونه کارا و تحصیلات عالیه داشته باشه.ایا شرایطی هم عمل میکنین.

    1. سلام ممنون از همراهی شما
      لطفا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.