لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
عمل پروتز سینه

جراحی پروتز سینه ✅ روشی برای بزرگ کردن سینه ها

دکتر مجید نداف کرمانی / عمل های سینه / جراحی پروتز سینه ✅ روشی برای بزرگ کردن سینه ها

پروتز سینه راهی برای افزایش سایز و بزرگ کردن سینه ها و همینطور ایجاد ظاهری برجسته تر در سینه ها است. اگر شما هم به هر دلیلی از سایز کوچک سینه های خود راضی نیستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره عمل پروتز سینه به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب از سایت دکتر مجید نداف کرمانی با ما همراه باشید.


🍒 جراحی پروتز سینه چیست ؟

ایمپلنت یا (Implant) نام انگلیسی پروتز سینه است. پروتزهای سینه انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها برای بزرگ کردن و فرم دادن پستان ها به کار می رود. البته خوب است بدانید که خود پروتز سینه نیز دارای انواع و اقسام متفاوتی است که در ادامه با همه آن ها آشنا خواهید شد. جراحان پلاستیک موافقند که پروتز پستان جزو روش های رایج و محبوب است و روشی بسیار خوب برای شکل دهی و فرم دهی به سینه ها میباشد. جراحی پروتز پستان بر پایه انتخاب نوع و اندازه مناسب پروتز سینه و مبتنی بر خواسته ها و معاینه بیمار است.

پروتز سینه مدل اشکی

در میان متقاضیان جراحی پروتز سینه، پروتز سینه اشکی به دلیل نزدیک بودن به فرم طبیعی سینه، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

محل قرار گیری پروتز سینه

برای جراحی زیبایی سینه دو تکنیک وجود دارد، عمل پروتز سینه زیر عضله و عمل پروتز سینه روی عضله که پزشک متخصص با توجه به سوابق فرد، انتظارات بیمار و محدودیت هایی که وجود دارد.

پروتز سینه مدل گرد

یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار پروتز سینه میان بانوان، پروتز سینه مدل گرد یا راند می باشد.

ماندگاری پروتز سینه

انتخاب یک پروتز خوب با جنس و کیفیت عالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است همچنین نمی توان تضمین کرد که ماندگاری آن تا آخر عمر حفظ می شود

انواع مدل پروتز سینه

انواع مدل پروتز سینه وجود دارد که با توجه به نوع جراحی، صلاحدید پزشک متخصص و معیارهای فرد یکی از آن ها جهت جای گذاری در سینه انتخاب خواهد شد.

آیا پروتز سینه باید تعویض شود

آیا پروتز سینه باید تعویض شود؟ در ادامه مطلب به پاسخ این سوال می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

تاثیر پروتز سینه در بارداری و شیردهی

برخی بانوان قبل از دوران بارداری و شیردهی جهت بهبود شکل و اندازه سینه های خود متقاضی انجام جراحی پروتز سینه می باشند و از تاثیر پروتز سینه در بارداری و شیردهی اطلاعی ندارند.

پروتز سینه و سولاریوم

شاید برای شما سوال باشد که آیا سولاریوم برای پروتز سینه ضرر دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ارتباط مستقیمی بین پروتز سینه و سولاریوم وجود ندارد.

ورزش بعد از پروتز سینه

برای افراد بسیاری این سوال مطرح می‌شود که ورزش بعد از پروتز سینه چه زمانی مجاز می باشد، در این خصوص باید گفت که بانوانی که جراحی پروتز سینه انجام داده‌اند.

نحوه خوابیدن بعد از عمل پروتز سینه

در خصوص نحوه خوابیدن بعد ازعمل باید ذکر کرد که بعد از جراحی سینه باید به پشت بخوابید و بالاتنه رو به بالا باشد. خوابیدن به پشت باعث افزایش گردش خون و قرارگیری سینه‌ها در وضعیت مناسب می‌شود.

افتادگی سینه بعد از پروتز

افتادگی سینه بعد از پروتز یکی از عارضه های این جراحی است، زمانی که فرد برای استفاده از روش‌ها و جراحی زیبایی اقدام می‌کند، انتظار دارد که نتایج مطلوب و رضایت بخشی دریافت کند و همه چیز مطابق میلش پیش برود.



طول دوره نقاهت

یک الی دو هفته

نوع بیحسی یا بیهوشی

بیهوشی عمومی

میزان ایمنی جراحی

بالا

🍓 فرم مشاوره برای جراحی پروتز سینه


با پر کردن اطلاعات خواسته شده در فرم زیر، اولین قدم برای تشکیل پرونده نزد دکتر محید نداف کرمانی، جراح فوق تخصصی پلاستیک صورت و اندام را بردارید. با شما تماس خواهیم گرفت و جزئیات این جراحی را در اختیارتان قرار خواهیم داد:

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
ارسال شد
دوباره سعی کنید

🍒 جراحی پروتز سینه و انواع آن

پروتزهایی که برای افزایش زیبایی ظاهری سینه ها مورد استفاده قرار می گیرند، اشکال و کیفیت های مختلفی دارند. به طور کلی می توان انواع پروتز سینه را بر سه اساس دسته بندی کرد. این دسته بندی ها عبارتند از:

شکل ظاهری پروتزها یکی از اصلی ترین مبنای تقسیم بندی آن ها می باشد. انواع مختلف پروتز سینه بر اساس حالت آن ها عبارتند از:

🍋 پروتز اشکی

پروتز های اشکی شکل یا tear drop shape همان طور که از نام آن مشخص است، به شکل قطره اشک است و حالت برجستگی کمتری نسبت به نوع گرد دارد.

🍊 پروتز گرد

پروتز گرد یا round shape دارای بیشترین حالت برجستگی و مناسب برای بانوان بسیار لاغر است.

مقایسه پروتز سینه گرد و اشکی

این که داخل پروتز سینه از چه ماده ای پر شده باشد نیز می تواند اساس دیگری برای دسته بندی انواع مختلف آن باشد. به طور کلی ایمپلنت های سینه را با دو نوع ماده پر می کنند:

پروتز آب نمکی (سالینی)

پروتز آب نمکی همان طور که معلوم است، شامل آب نمک یا همان محلول سرم است. در مقابل این پروتزها، انواع سیلیکونی وجود دارند که انعطاف پذیری بالاتر و لطافت بیش تری دارند.

پروتز سیلیکونی

پروتز سیلیکونی بهترین و مورد قبول ترین نوع پروتز است. این پروتزها در حالات و اشکال مختلفی تولید می شوند و از ماده ای به نام سیلیکون که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است، پر می شوند.

مقایسه پروتز سینه سالینی و سیلیکونی

پروتز پستان می تواند وابسته به جنس لایه ی رویی آن، از نوع اسموث باشد یا تکسچر.

پروتز سینه تکسچر

پروتز پستان تکسچر بر روی سطح بیرونی خود دارای فرو رفتگی ها و برآمدگی های ریز و درشت بسیار کوچکی است و این مسئله باعث بهتر قرار گرفتن آن در بافت پستان می شود.

پروتز سینه اسموث

پروتز پستان اسموث دارای سطح خارجی بسیار لطیف، صاف و صیقلی است. به همین دلیل در تصویر زیر می بینید که چقدر براق به نظر می آید.

مقایسه پروتز سینه تکسچر و اسموث

پروتز سینه دارای یکی از مقاوم ترین استراکچرهاست. در این ویدیوی جالب ببینید که چگونه پروتز سینه در مقابل فشارهای مختلف دوام می آورد.


🍈 دلایل انجام جراحی پروتز سینه در خانم ها چیست؟

جراحی بزرگ کردن سینه به طور کلی برای از بین بردن و رفع مشکل نارضایتی از اندازه کوچک و برجستگی کم سینه های بانوان انجام می شود؛ بدین معنا که اگر به هر دلیلی (علل ارثی و ژنتیکی و یا دلایل محیطی مثل تصادف، بالا رفتن سن، سرطان سینه و…) اندازه و میزان برجستگی پستان ها کاهش پیدا کند، فرد تحت عمل پروتز سینه قرار می گیرد.

دلایل متعددی وجود دارند که خانم ها را برای انجام پروتز پستان مشتاق تر می کنند، در ادامه به بررسی برخی از این دلایل خواهیم پرداخت.


نارضایتی از سایز و فرم سینه

🍎 نارضایتی از سایز و فرم سینه

بسیاری از خانم ها به با کاهش سایز سینه بعد از زایمان و یا به طور ارثی از کوچک بودن سینه ها رنح می برند و خواهان انجام پروتز پستان هستند. همچنین در برخی از خانم ها دیده شده است که سینه ها نامتقارن هستند و به همین دلیل بزرگ کردن سینه با پروت می تواند بسیار کمک کننده باشد.


🍎 بعد از ماستکتومی

یکی از مواردی که در جراحی پروتز سینه می تواند بسیار کمک کننده باشد برای خانم هایی است که به دلیل بیماری هایی مانند سرطان سینه یکی یا هر دو سینه خود را از دست داده اند. این جراحی زیبایی است که در کاهش اثرات منفی بیماری و از دست دادن سینه ها در پی انجام عمل ماستکتومی بسیار کمک کننده باشد. زیرا با انجام این جراحی، سینه ها تقریبا به فرم قبلی خود باز می گردند.


رفع اثرات بارداری

🍎 رفع اثرات بارداری با جراحی پروتز سینه

از دلایل عمده انجام بزرگ کردن سینه ها با پروتز، کاهش حجم آن ها بعد از زایمان و شیردهی است. در واقع خانم ها زمانی که سینه های افتاده خود را مشاهده می کنند با کاهش اعتماد به نفس رو به رو بوده و با انجام این جراحی، اعتماد به نفس به آن ها باز می گردد.



🍒 مراحل جراحی پروتز سینه

 پزشکان متخصص ابتدا تمامی شرایط بیمار را بررسی می کنند، سپس بهترین روش جراحی پروتز را به ایشان اعلام می دارند. با ما همراه باشید. به طور کلی می توان 4 مرحله اصلی را برای به منظور بزرگ کردن پستان در نظر گرفت. این چهار مرحله عبارتند از:

1. معاینه و بیهوشی پیش از انجام عمل پروتز سینه

اولین مرحله از عمل پروتز پستان را بررسی شرایط بیمار و بیهوشی می دانیم. وضعیت سلامتی شما در این مرحله به طور کامل مانیتور می شود و بهترین روش برای یهوشی انتخای می گردد؛ این روش معمولا بیهوشی عمومی است.

2. ایجاد برش های لازم در جراحی پروتز سینه

می توان برای جایگذاری پروتز در بافت سینه از برش زیربغل یا دور هاله سینه استفاده کرد ولی این دو برش به نسبت برش زیر سینه بسیار کمتر استفاده می شود، در شرایط خاصی جراح از برش زیر بغل یا دور هاله سینه استفاده می کند. به طور کل در جراحی پروتز سینه از سه نوع برش زیر بهره می گیرد:

  • برش زیر سینه
  • برش زیر بغل
  • برش در هاله نوک سینه

3. قرارگیری پروتز در بافت سینه

پروتز یا ایمپلنت را می توان به دو صورت در داخل بافت سینه قرار داد، یکی زیر عضله فاشیا و دیگری روی آن. نظرات متفاوتی درباره این که کدام یکی از این روش ها بهتر هستند، وجود دارند. انتخاب از میان این دو بر اساس تشخیص پزشک و شرایط جراحی انجام می گیرد.

4. بخیه زدن و پایان عمل پروتز سینه

بخیه های جراحی پروتز سیه به گونه ای ایجاد می شوند که تا بیش ترین حد ممکن در چین های بیعی سینه یا زیر بغل پنهان شوند. در صورتی که بهترین جراح پروتز سینه را انتخاب کرده باشید، نیازی نیست که از باقی ماندن اسکار جراحی بعد از پروتز پستان نگرانی داشته باشید.


پروتز سینه سلبریتی ها

توضیحات دکتر نداف کرمانی درباره جراحی پروتز سینه


ویس رضایتمندی بیمار از عمل پروتز سینه


🍋 جراحی پروتز سینه برای چه افرادی مناسب است؟

چه کسانی میتوانند کاندیدای پروتز سینه شوند ؟ عمل پروتز سینه برای تمامی افراد مناسب نیست و ما در این نوشتار قصد داریم تا در مورد افرادی که میتوانند این عمل را بدون هیچ مشکلی انجام دهند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

🍋 چه افرادی کاندید پروتز سینه هستند؟

از جمله کاندیدای مناسب برای جراحی پروتز سینه در حالت کلی شامل دو گروه می باشد که در ادامه به طور مفصل در مورد هر کدام از آن ها صحبت خواهیم کرد:

گروه اول:

خانم هایی هستند که بنا به دلایل مادرزادی ممکن است سینه های کوچکی داشته باشند از همین رو با استفاده از پروتز های سیلیکونی می توانند فرم سینه های خود را زیباتر کنند. به معمول برش ایجاد شده برای جراحی در زیر سینه است  که طول آن 4 الی 5 سانتی متر است البته که باید اشاره کنیم طول برش بستگی به سایز پروتز سینه خواهد داشت.

گروه دوم:

خانم هایی که سینه های آن ها بنا به دلایل متعددی چون کاهش وزن، رژیم غذایی غیر اصولی و … کوچک یا افتاده شده است از همین رو برای درمان سینه های خود پروتز سینه را انجام می دهند ولی توجه داشته باشید که در صورت افتادگی سینه ها جایگزاری پروتز نمی تواند این مشکل را برطرف کند پس برای درمان بهتر است از جراحی لیفت سینه به منظور بالاکشیدن سینه های خود استفاده کنید تا سینه خوش فرم تری را داشته باشید.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده کاندیدای مناسب برای پروتز سینه به شرح زیر می باشد:

  • چندین معیار وجود دارد که باید قبل از برنامه ریزی برای پروسه بزرگ کردن سینه با جراحی پروتز سینه رعایت شوند. اول و مهمتر از همه، بیمار باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشد، یعنی هیچ گونه عفونت فعال یا بیماری درمان نشده ای نداشته باشید پس با توجه به میزان بالای اهمیت این موضوع بهتر است تا در جلسه مشاوره با جراح پلاستیک حتما در مورد این موضوع صحبت داشته باشید.
  • افرادی که سیگار یا الکل مصرف نمی کنند.
  • افرادی که سینه های کوچک و یا افتاده ای دارند.
  • افرادی که انتظارات واقع بینانه ای نسبت به جراحی دارند.

🍋 تصمیم برای بزرگ کردن سینه

بیماران ممکن است به دلایل بسیار شخصی به دنبال بزرگ کردن سینه توسط جراح پلاستیک خوب در تهران باشند. اگرچه پروتز سینه یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی سینه به شمار می رود از همه مهم تر نتایج حاصل از آن نیز بسیار موفقیت آمیز بوده است. با این حال، ما نمی توانیم به هر فردی که در مورد این روش پرس و جو می کند، بگوییم که کاندید مناسبی برای جراحی پروتز سینه محسوب می شود.

🍋 چه کسانی کاندیدای نامناسبی برای پروتز سینه محسوب می شوند؟

در مورد این که چه کسانی کاندیدای امکان انجام جراحی پروتز سینه را ندارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمارانی که مشکلات شدید تصویر بدنی دارند یا در وضعیت ذهنی بسیار منفی قرار دارند، نباید تحت هیچ عملی قرار گیرند که ظاهر آنها را برای همیشه تغییر دهد چرا که ممکن است از نتیجه به دست آمده کاملا ناراضی باشند.
  • همچنین از هر بیماری که قصد پروتز سینه را دارد می‌خواهیم زمان کافی برای بهبودی داشته باشد. اگر از نظر فیزیکی شغل بسیار سختی دارید و فقط می توانید چند روز از کار خود مرخصی بگیرید، این جراحی برای شما مناسب نیست چرا که بیماران باید توانایی استراحت پس از جراحی را داشته باشند علاوه بر آن حداقل تا سه هفته قادر به انجام هیچ گونه فعالیت یدنی سنگین نخواهند بود.
  • طبق نظر  FDAحداقل یک سن مناسب برای این جراحی وجود دارد و با توجه به این که جراحی پروتز سینه از انواع مختلفی برخوردار است می توان گفت که برای پروتز سالین حداقل سن 18 است و برای پروتز های سیلیکونی مناسب ترین سن 22 محسوب می شود .
  • خانم های باردار و یا شیرده به هیچ عنوان کاندیدای مناسبی برای انجام این جراحی محسوب نمی شوند.
  • خانم هایی که مبتلا به سرطان سینه هستند.
  • افرادی که به بیماری خاصی مبتلا هستند یا بدن آن ها دچار یک نوع عفونت است.
  • خانم هایی که نسبت به انجام جراحی پروتز سینه انتظارات غیر طبیعی و غیر منطقی دارند.

با توجه به تمامی موارد گفته شده در این بخش باید گفت که در زمان مشاوره با یک جراح پلاستیک خوب در تهران لازم است حتما صداقت داشته باشید چرا که اگر کاندیدای مناسبی برای انجام این جراحی نباشید از روش های جایگزین برای درمان مشکل استفاده خواهد کرد.

🍋 چه زمانی نیاز به جراحی تعویض پروتز سینه می باشد؟

دکتر نداف کرمانی جراح پروتز سینه در پاسخ به این سوال این گونه بیان می کنند، که نیاز نیست به طور مرتب عمل پروتز سینه را انجام داد و تا زمانی که بیمار از جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز رضایت کافی را داشته باشد و هیچ مدرکی دال بر پارگی و یا بروز عوارض دیگر وجود نداشته باشد، نیاز به برای جراحی تعویض پروتز سینه نیست. اکثر خانم ها انتظار دارند که نتیجه جراحی پروتز سینه هایشان نیز تا حدود 10 الی 15 سال ماندگاری داشته و طول بکشد. با این وجود ممکن است با توجه به تغییر شرایط فیزیکی بدن در این مدت نیاز به جراحی تعویض پروتز سینه و پروتز های جدید باشد.

❇️ دلایل جراحی تعویض پروتز سینه

دکتر نداف کرمانی بهترین دکتر پروتز سینه بیان می کنند که دلایل گسترده ای برای انجام این جراحی وجود دارد که در ادامه به توضیح تعدادی از این دلایل خواهیم پرداخت:

✅ عدم رضایت از ظاهر سینه ها

این امر به دلایل مختلف ممکن است رخ دهد. بعضی از خانم ها هرگز از نتیجه جراحی بزرگ کردن سینه های خود راضی نبودند. برخی دیگر دریافتند که به دلیل پیری ، حاملگی یا نوسانات وزن ، ظاهر پستان آنها به مرور زمان تغییر کرده است.

✅ تداخل در فعالیت های بدنی

سینه های بسیار بزرگ به طور بالقوه می توانند، سبک زندگی فعال و ورزشی را به چالش بکشند. آنها می توانند دامنه حرکت بازوهای شما را در طی فعالیت های ورزشی  تحت تأثیر قرار دهند. علاوه بر این ، وزن اضافی در سینه ها می تواند هنگام دویدن چالش هایی را ایجاد کند. در برخی موارد ، این وزن اضافی همچنین می تواند باعث درد در کمر یا گردن شود.

✅ تغییر در فرم سینه ها به مرور زمان

فرم و حالت بدن با گذشت زمان تغییر می کند. ظاهری که 10 سال پیش مطلوب و جذاب به نظر می رسید شاید امروز مطلوب نباشد. در حالی که پروتز های بسیار بزرگ در دهه 90 محبوبیت زیادی داشت ، امروزه بسیاری از خانم ها هنگامی که تحت جراحی پروتز سینه قرار گرفته اند، اندازه متوسط را انتخاب می کنند. به همین دلیل ممکن است بعد از مدتی نیاز به انجام تعویض پروتز سینه داشته باشند.

✅ تمایل به  پروتز  در اندازه های مختلف

گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد که تصور کنید سینه های جدید شما قبل از بزرگ شدن سینه چگونه به نظر می رسد. اگر احساس می کنید که پروتز سینه اولیه شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک بود ، می توان در این جراحی پروتز مورد نظر را در سینه ها قرار داد.

✅ تمایل به تغییر از پروتز های شور به سیلیکون

یک دوره 14 ساله وجود داشت که پروتز های سیلیکون توسط FDA ممنوع بود. پیشرفت های فناوری پروتز های سیلیکونی سینه به همراه آزمایشات گسترده در مورد ایمنی این ها باعث شد تا FDA این ممنوعیت را بردارد. پروتز سیلیکون امروزی بسیار ایمن است و معمولاً طبیعی تر به نظر می رسند. بسیاری از خانم های دارای پروتز های شور برای دستیابی به نتیجه بهتر، جایگزین کردن آنها را با ایمپلنت های سیلیکونی انتخاب می کنند.

✅ تعویض پروتز سینه بعد از پارگی

پوسته های سیلیکون مورد استفاده در پروتز سینه بسیار بادوام هستند. با این وجود ، هنوز هم احتمال پارگی وجود دارد. به طور کلی ، نرخ پارگی هر سال یک درصد افزایش می یابد. بنابراین خطر پارگی پروتز حتی پس از گذشت یک دهه امکان پذیر است.

هنگامی که یک ایمپلنت پستان شکسته شود ، پرکننده محلول نمکی استریل از پوسته خارج می شود و در نتیجه سینه ها حالتی افتاده  پیدا می کند. پارگی پروتز ها خطری ایجاد نمی کند زیرا محلول نمکی با اطمینان توسط بدن جذب و از بین می رود. با این حال ، به منظور بازگرداندن ظاهری متقارن تر سینه ، جراحی تعویض پروتز سینه ها انجام می شود.

در پروتز های سیلیکونی مدرن از ماده ای منسجم و مقاوم استفاده می کنند که پس از پارگی در پوسته باقی می ماند. در نتیجه ، شما معمولاً قادر نخواهید بود که متوجه پارگی در کاشت پستان سیلیکون شوید. به همین دلیل ، FDA به توصیه می کند که MRI ​​های دوره ای انجام شود تا از عدم پارگی این پروتز ها اطمینان حاصل شود. دکتر نداف کرمانی که برای بیمارانی که این نوع از پروتز سینه ها را انتخاب می کنند، MRI تجویز می نماید.

FDA مشخص کرده است که در صورت پارگی ایمپلنت سیلیکون ، خطری برای فرد وجود ندارد. از آنجا که ظاهر پستان به دلیل مواد ژل سیلیکونی پایدار مانده ولی فرم سینه ها نامناسب باقی می ماند ، جراحی تعویض پروتز سینه ها می تواند کمک کننده باشد.

❇️ سوالات متداول در مورد عمل پروتز سینه

سوالات متداول این عمل زیبایی پستان را اینجا بخوانید. در صورتی که پاسخ سوال خود را در این لیست پیدا نکردید، به مقاله سوالات متداول پروتز سینه هم سری بزنید.


سخن پایانی

در انتها باید این نکته حیاتی را برای هزارمین مرتبه گوشزد کنیم که برای انجام عمل های زیبایی سینه و پستان خود حتما از پزشکانی استفاده کنید تجربه و تخصص شان در طول سالها به اثبات رسیده است و عمل های جراحی موفقی را در کارنامه کاری خوددارند.

کم نیست تعداد کسانی که به دلیل اهمال کاری در انتخاب پزشک مناسب دچار عارضه هایی شدند که هرگز نتوانستند آن ها را جبران کنند. امید است در این مقاله توانسته باشیم اطلاعاتی کافی در اختیار علاقه مندان و متقاضیان عمل پروتز سینه بگذاریم.

19 پاسخ
    1. چنانچه به خوبی از آن نگهداری شود نیاز به ترمیم مجدد دیر تر است اما اصولا هر 10 سال یکبار باید تعویض شود.

  1. سلام دکتر جان حسته نباشید، من دو سال پیش پروتز سینه انجام دادم، الان احساس میکنم پزوتزم تکون خورده، حالتش تغییر کرده
    چه روزهایی مطب هستید دکتر جان؟

  2. سلام وقت بخیر
    آقای دکتر حداکثر زمانی که پروتز ماندگاری داره چقدر است؟ و بعدش باید طی عمل جراحی خارج بشه؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      باید معاینه شوید تا نوع و میزان پروتز سینه مشخص شود. برای ویزیت به مطب مراجعه شود.

    1. سلام وقتتون بخیر
      با توجه به جنس پروتز سینه ممکن است بین 10 الی 15 سال بعد از جراحی پروتز سینه برای معاینه به مطب مراجعه شود.

  3. سلام و عرض ادب
    لمس سینه ها ایا بعد از پروتز طبیعی خواهد بود؟ یا همچنان سفت و متورم باقی خواهند ماند

    1. سلام اطلاع از هزینه دقیق پروتز سینه تنها بعد از معاینه دقیق ممکنه. به این منظور باید حضورا تشریف بیارید مطب

  4. سلام آقای دکتر من سه سال قبل پیش یک دکتر بی نام و نشون پروتز سینه کردم ولی الان احساس می کنم نامتقارنن. میشه ترمیم کرد؟

    1. سلام، بهتره که بعد از بارداری پروتز سینه انجام بشه ولی اگر جراحی به خوبی انجام شده باشه بارداری نمیتونه تاثیر زیادی روی نتیجه بذاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.