لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
لیفت اندوسکوپی ابرو

لیفت اندوسکوپی ابرو و نکات مهم آن + عکس و فیلم

دکتر مجید نداف کرمانی / عمل های جراحی زیبایی صورت / لیفت اندوسکوپی ابرو و نکات مهم آن + عکس و فیلم

لیفت اندوسکوپی ابرو یک روش جوانسازی صورت است که با استفاده از دستگاه اندوسکوپ برای اصلاح شکل و موقعیت ابروها استفاده می‌شود. این روش، عمل جراحی غیرتهاجمی است که نیاز به ایجاد برش بزرگ ندارد و باعث کاهش خطرات جانبی می‌شود. با استفاده از لیفت اندوسکوپی ابرو، امکان بالا بردن ابروها، افزایش ضخامت آن‌ها، اصلاح تراکم و شکل آن‌ها و حتی برجسته‌تر کردن دنباله ابروها وجود دارد.

این روش به دلیل ایجاد برش کم تر، زمان بهبودی کوتاهتر و نتایج طبیعی و دلخواه، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. با این حال، مشاوره با یک جراح زیبایی حرفه‌ای قبل از تصمیم‌گیری نهایی الزامی است تا مزایا، ریسک‌ها و نحوه پس از عمل مراقبت به شما توضیح داده شود.

توضیحات دکتر نداف کرمانی در خصوص جراحی لیفت اندوسکوپی ابرو

01:00
truncate dir-rtl

لیفت ابرو (پارت1)

00:38
truncate dir-rtl

لیفت ابرو (پارت2)

هدف از انجام لیفت اندوسکوپی ابرو چیست؟

با پیر شدن صورت، افتادگی بخش های مختلف آن اتفاق می افتد. این اصل در مورد گردن، گونه ها و همچنین ابرو و پیشانی نیز صدق می کند. نشانه های اصلی پیر شدن ابرو و پیشانی به صورت زیر هستند:

  • چندین چین افقی در پیشانی
  • چندین چین عمودی بین ابروها
  • ابروهایی که پایین آمده اند و باعث ایجاد پوست اضافه روی پلک ها می شوند.
  • ابروهایی که صاف هستند یا به سمت پایین و بیرون شیب برداشته اند و قوس زیبا ندارند.

هدف لیفت ابرو با اندوسکوپ اصلاح نشانه های پیری پیشانی و ابرو و برگرداندن آن ها به موقعیت بالاتر و طبیعی تر است. در واقع زمانی که ابروها دچار افتادگی می شوند، باید نسبت به درمان آن اقدامات لازم انجام شود.

تصویر لیفت ابرو

ابروها و پیشانی ایده آل از نظر زیبایی

پیشانی افراد جوان هیچ نشانه ای از پیری پوست یا چروک خوردگی ندارد. در زمان استراحت، پیشانی باید صاف باشد و نباید بین ابروها اخم باشد. ابروها باید اندکی بالاتر باشند و دنباله ابرو باید بالاتر از بخش داخلی قرار گیرد.

نمونه کار لیفت آندسکوپی ابرو با اندوتاین

چه کسی کاندید لیفت اندوسکوپی ابرو است؟

در زمان مشاوره، دکتر نداف به شما اطمینان می دهد که کاندیدای مناسب برای لیفت اندوسکوپی ابرو هستید. اگر نشانه های زیر را دارید، لیفت پیشانی برای شما مناسب است در این بخش فیلم لیفت ابرو با جراحی را نیز مشاهده می نمایید.

افراد که برای انجام این روش مناسب هستند عبارتند از:

  • ابروهای افتاده
  • صاف شدن شیب ابرو یا شیب رو به بیرون
  • چندین چین و خط روی پیشانی
  • پوست اضافی منطقه ابرو که روی پلک قرار گرفته
01:59
truncate dir-rtl

لیفت ابرو با آندوتاین

01:48
truncate dir-rtl

جراحی لیفت اندوسکوپیک ابرو با اندوتاین

02:34
truncate dir-rtl

جراحی لیفت ابرو با اندوتاین

چون افتادگی پیشانی معمولا در میانسالی روی می دهد، معمولا بیماران دارای اندیکاسیون جراحی لیفت اندوسکوپی ابرو افراد میانسال یا مسن تر هستند. در کل، بیماران باید سلامت خوبی داشته باشند. سیگاری ها باید دو هفته قبل از جراحی، سیگار کشیدن را ترک کنند و نباید تا 4 هفته بعد از جراحی آن را شروع کنند.

انجام لیفت اندوسکوپی ابرو محدودیت ندارد ولی بیشتر در سنین بالا توصیه می شود. افراد جوانب که به طور ژنتیکی حالت افتاده در پیشانی و ابرو های خود دارند نیز می توانند با استفاده از لیفت ابرو چهره خود را زیباتر و شاد تر نشان دهند.
همچنین افرادی که در اطراف ابرو های خود خطوط ناهماهنگ دارند و یا ابرو ها بر روی پلک ها افتاده است نیز کاندید خوبی برای جراحی می باشند.

لیفت ابرو خانمها

مراحل لیفت اندوسکوپی ابرو

بعد از تعیین هزینه لیفت آندوسکوپی ابرو برای انجام جراحی لیفت ابرو با روش آندوسکوپی نیز همانند جراحی لیفت ابرو به روش کلاسیک از بیهوشی عمومی استفاده می شود. این عمل حدود 1 الی 3 ساعت به طول می انجامد. در این روش معمولا دو برش در ناحیه شقیقه ها و دو برش کوچک در قسمت میانی سر داده می شود که برش ها معمولا در آینده قابل رویت نیستند.

پس از آن وسیله ای به نام آندوسکوپ از طریق این برش ها وارد می شود و تصاویر از طریق دوربین هایی که به آندوسکوپ متصل است به مانیتور ارسال شده و جراح از این طریق می تواند جراحی را انجام دهد. از این روش معمولا در افتادگی های خفیف تا متوسط به دلیل برش های محدود و عوارض کمتر، استفاده می شود. از لیفت ابرو به روش آندوسکوپی به منظور رفع چین و چروک های ناحیه پیشانی و بالاتر بردن ابروها استفاده می شود.

بالا بردن ابرو ها که معمولا با عنوان  لیفت ابرو شناخته شده است جزو یکی دیگر از عمل های جراحی زیبایی در ناحیه صورت می باشد که افراد به دنبال افتادگی ابروها، پدیدار شدن چین و چروک هایی در ناحیه پیشانی و خطوط بین ابروها، خواهان انجام آن هستند.

در واقع انجام جراحی لیفت اندوسکوپیک ابرو موجب می شود تا ابروها در جای درست خود قرار گیرند، چشم ها از حالت خستگی خارج شوند و چهره فرد جوان تر به نظر برسد. بد نیست بدانید که ماندگاری لیفت ابرو بسیار بالا بوده و تا سالیان زیادی همراه شما خواهد بود.

سایر نمونه کارهای جراحی لیفت اندوسکوپی ابرو

02:09
truncate dir-rtl

یک ماه بعد از لیفت اندوسکوپیک ابرو

01:41
truncate dir-rtl

نتیجه لیفت اندوسکوپیک ابرو یک ماه بعد

02:04
truncate dir-rtl

نتیجه جراحی لیفت اندوسکوپیک ابرو دو ماه بعد از عمل

تصورات اشتباه در مورد عمل زیبایی پلک و لیفت ابرو

بسیاری از بیماران به اشتباه فکر می کنند بلفاروپلاستی باعث لیفت ابروها می شود؛ این بیماران در واقع به دنبال نتایجی هستند که فقط لیفت اندوسکوپی ابرو می تواند برای آن ها به ارمغان بیاورد. در بعضی از موارد، این بیماران از بلفاروپلاستی پلک بالایی و لیفت ابرو به طور همزمان سود می برند. پیری پلک بالایی و ابرو معمولا همزمان با هم روی می دهد. این ترکیب معمولا باعث بدتر شدن ظاهر در اطراف چشم می شود. لیفت اندوسکوپی پیشانی همراه با بلفاروپلاستی می توانند به صورت همزمان جهت نتیجه بهتر انجام شوند.

عمل لیفت صورت

لیفت اندوسکوپی ابرو در مقابل روش باز

روش اندوسکوپی روش پیشرفته ای برای لیفت پیشانی است که اجازه ایجاد حداقل برش را می دهد؛ ریسک کمتری دارد و زمان نقاهت آن نیز کوتاه تر است. در برخی از بیماران، لیفت ابرو به روش باز گزینه مناسب تری است.

جراحی لیفت صورت

برش برای لیفت اندوسکوپی ابرو

تمام روش های جراحی برش و در نتیجه زخم ایجاد می کنند. این نقش جراح پلاستیک است تا برش را در جایی قرار دهد که دیده نشود و بخیه ها را با دقت انجام دهد تا محسوس بودن ظاهر زخم ها را به حداقل برساند. یکی از مزایای مهم رویکرد اندوسکوپی در مقابل روش باز، طول برش هاست. درحالی که در روش کرونال که یک روش باز است برش در بالای سر از گوش تا گوش بود، روش اندوسکوپی نیاز به 5 برش کوچک دارد که هر کدام فقط 3 -2 سانتی متر طول دارند. این زخم ها در قسمت رویش مو پنهان می شوند و به سرعت خوب می شوند و با رشد موها به سختی دیده می شوند تا این که به طور کامل خوب شوند. هیچ مویی در زمان جراحی تراشیده نمی شود بنابراین طاسی وجود ندارد.

لیفت اندوسکوپی ابرو

بهبود بعد از لیفت اندوسکوپی ابرو

توصیه می کنیم در خانه استراحت کنید. می توانید فعالیت های سبک مانند درست کردن غذا، تماشای تلویزیون یا مطالعه را انجام دهید. دکتر نداف 2-1 روز بعد از جراحی شما را ویزیت می کند تا پانسمان را بردارد و بهبودی را مشاهده کند. در این روش تورم و کبودی در اطراف چشم دیده می شود.

ویزیت بعد از لیفت ابرو

یک هفته بعد از جراحی دکتر نداف شما را ویزیت می کند تا بخیه ها را بکشد. بیشتر بیماران 14-10 روز بعد از جراحی به سر کار برمی گردند اگرچه می توان این کار را زودتر انجام داد. دکتر نداف محدودیت های فعالیتی را به شما اطلاع می دهد. ورزش سبک یک هفته بعد از جراحی مجاز است. فعالیت های سنگین 6-4 هفته بعد از جراحی مجاز هستند.

جراحی لیفت ابرو

مراحل بهبود بعد از جراحی لیفت اندوسکوپی ابرو

در ابتدا متوجه می شوید که ابروها بالاتر از جای مورد نظر هستند. این طبیعی است چون بعد از مدتی ابرو کمی پایین می آید و پوست پیشانی نیز با گذشت زمان کشیده می شود. همچنین باید ویزیت های بعدی را انجام دهید تا بر پیشرفت شما در 6 هفته و 6 ماه بعد از جراحی نظارت شود و عکس های بعد از عمل گرفته شود. مانند هر عمل دیگری، این روش نیز ریسک ها و مشکلاتی دارد. ریسک ها کم هستند اما وجود دارند. در زمان مشاوره با دکتر نداف ریسک ها و مشکلات بالقوه همراه با این روش توضیح داده می شوند.

مهم ترین نکات لیفت اندوسکوپی ابرو

برای انجام این جراحی نکاتی قابل ملاحظه وجود دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

داشتن شرایط لازم برای جراحی لیفت اندوسکوپی ابرو

با افزایش سن و ورود به سن میانسالی، اثرات پیری بر روی صورت ظاهر می شوند. هرگونه چروک و افتادگی در چهره افراد تاثیر بسیار زیادی در چهره و زیبایی افراد دارد، اما آیا راه حلی برای از بین بردن این اختلالات وجود دارد؟ در ادامه دکتر مجید نداف کرمانی به بررسی یکی از روش های لیفت اندوسکوپی ابرو یعنی با استفاده از اندوسکوپ می پردازند. خوشبختانه امروزه علم پزشکی در حوزه های مختلف، پیشرفت قابل توجهی داشته است، افراد می توانند با استفاده از روش های مختلف و بدون هیچ گونه عوارضی علائم پیری را از چهره خود پاک کنند. لیفت آندوسکوپی ابرو یکی از این روش هاست که می تواند تاثیر بسیار بالایی در چهره شما داشته باشد.

انتخاب جراح مناسب

مراحل کار در لیفت اندوسکوپی به گونه ای است که ابتدا باید ناحیه پیشانی کاملا بی حس شود، سپس اندوسکوپ بر زیر پوست جایگذاری شود. آندوسکوپ سبب ایجاد تصاویری بر روی مانیتور می شود، این تصاویر به پزشک در شناسایی ماهیچه ها برای لیفت اندوسکوپی ابرو کمک می کند.

دقت داشته باشید که انتخاب جراح لیفت اندوسکوپی صورت باید به صورت کاملا هوشمندانه و با دقت زیاد انجام شود تا نتایج حاصل کاملا باب میل و مورد پسند شما باشد.

در روش لیفت اندوسکوپیک ابرو در ناحیه خط رویش مو حدود 5 برش کوچک ایجاد می شود. این برش ها باید به گونه ای ایجاد شوند که از نظر استراتژیک امکان دسترسی به تمام ساختار پیشانی را برای پزشک فراهم کنند.

انجام صحیح مراقبت ها و دستورات

  • روش خوابیدن بعد از لیفت ابرو تاثیر بسیار بالایی در تورم دارد، تا جای ممکن سعی کنید، به پهلو و متناوب به دو پهلو بخوابید.
  • می توانید قبل از خواب دارو های ضد درد را مصرف کنید.
  • بعد از برطرف شدن تورم کامل چشمان مجاز به رانندگی هستید.
  • توجه به رژیم غذایی خوب و قرار دادن سبزیجات و مواد غذایی تازه در برنامه غذایی در سلامت و کوتاه کردن دوران بهبودی شما تاثیر بالایی دارد.
لیفت اندوسکویک ابرو و لیفت گونه

در این روش لیفت، بالا کشیدن و جوانسازی ابرو با کمک آندوسکوپ و ابزار های مخصوص انجام می شود. گاهی در طول لیفت اندوسکوپی ابرو لازم است تا پوست اضافی پیشانی برداشته شود، در صورت نیاز بعد از حذف پوست اضافی پیشانی بخیه زده می شود تا نتیجه کار برای فرد لذت بخش باشد.

لیفت آندوسکوپی ابرو چه مزایایی دارد؟

✨ این روش ظاهر افتاده، خسته و عصبانی پیشانی را اصلاح می کند.

✨ هر گونه چین و چروک موجود در پیشانی و حتی گودی مرکزی پیشانی با استفاده از لیفت اندوسکوپی ابرو برطرف می شود.

✨ نتایج جراحی برای بیمار کاملا قابل مشاهده است، بعد از جراحی لیفت ابرو با آندوسکوپی ظاهر چهره جوان تر و شادب تر به نظر می آید.

✨ طول دوره درمان در این روش بسیار کوتاه است، اما اثری ماندگار حتی تا 10 سال و بالاتر از آن دارد.

اقدامات لازم قبل از لیفت اندوسکوپی ابرو

لیفت اندوسکوپی ابرو به نسبت سایر جراحی ها یک عمل بسیار ساده است، اما کوچک ترین اشتباهی می تواند عوارض جبران ناپذیری را همراه داشته باشد. پس سعی کنید قبل از انجام لیفت ابرو در این رابطه آگاهی کافی داشته باشید. تایید سلامتی فرد توسط پزشک قبل از جراحی لازم است.

مصرف دخانیات و الکل دو هفته قبل و بعد از جراحی ممنوع است.

مصرف دارو هایی که رقیق کننده خون هستند، قبل از جراحی توصیه نمی شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال، بهتر است قبل از لیفت اندوسکوپی ابرو با پزشک خود مشاوره کنید.

مراقبت های بعد از لیفت اندوسکوپی ابرو

  • کبودی و تورم بعد از لفیت ابرو امری طبیعی است، جای نگرانی نیست. این کبودی و تورم کاملا طبیعی است و بعد از مدتی کوتاه هیچ گونه آثاری از خود به جای نمی گذارد.
  • برای جلوگیری از درد، پزشک استفاده از برخی دارو های مسکن را تجویز می کند، بهتر است دارو های تجویز شده را طبق دستور پزشک خود مصرف کنید.
  • تخصص و تجربه پزشکی که انتخاب می کنید در نتیجه لیفت ابرو بسیار تاثیر گذار است، توجه کنید پزشکی که برای لیفت آندوسکوپی ابرو انتخاب می کنید، تخصص کافی داشته باشد.
  • انجام فعالیت هایی که سبب ایجاد فشار بر سر می شود، ممنوع است.
  • کشیدن بخیه یک هفته بعد باید توسط پزشک انجام شود.

دکتر نداف کرمانی برای طولانی کردن ماندگاری لیفت ابرو، به مراجعین خود توصیه هایی می کند، انجام تمرین ها و مراقبت های لازم می تواند از افتادگی پوست پیشانی شما تا حد قابل توجهی جلوگیری کند.

در نهایت بدانید که…

لیفت اندوسکوپی ابرو یک روش جراحی زیبایی موثر است که با کمترین درد و زمان بهبودی سریع، شکل و موقعیت ابروها را بهبود می‌بخشد. این روش، با استفاده از دستگاه اندوسکوپ، که روشی غیرتهاجمی به شمار می رود، انجام می‌شود و نتایج طبیعی و دلخواه را به شما می‌دهد.

9 پاسخ
    1. سلام اقای دکتر وقت بخیر
      بنده 29سالمه افتادگی پلک ندارم ولی پلکام خالت پُف الود داره مراجعه کردم مطب همکارتون دکترطرزی اصفهان،پس ازمشاهدهفمودند عضلات پیشونیت قوی هستش ممکنه سریع برگرده واناظارت رو برآورده نمیکنه میخاستم ببینم واقعا چنین موردهایی هم شما داشتید ومیتونید بیشترتوضیح بدید قانع بشم،آخه بعدازاینکه آقای دکتر دیدن اصرار دارم گفتن یه جلسه دیگه بیا باهم صحبت کنیم،اونروز سرشون شلوغ بود…بنظر خودم یا میشه یا نمیشه غیر ازاینه بنظرتون؟

  1. سلام
    از بعضی از مطالب سایت شما بازدید کردم
    سایت بسیار جالبی دارید با مطالب بسیار خوب و ظاهر زیبا و البته سؤ خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.