لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی یا عروسکی

دکتر مجید نداف کرمانی / جراحی بینی / جراحی بینی فانتزی یا عروسکی

امروزه افراد جویای زیبایی به دنبال انجام جراحی بینی فانتزی می باشند. شاید افرادی را در اطراف خود دیده باشید که جراحی بینی فانتزی انجام داده اند که در نتیجه باعث شده تا چهره زیباتری داشته باشند. مدل های بینی عجیب و غریبی که امروزه گروه خاصی را تحت تاثیر قرار می دهد، در زمره ی جراحی بینی فانتزی قرار نمی گیرند!!! بلکه به خاطر داشته باشید حفظ تناسب اجزای چهره و ایجاد فرم و شکل مطلوب بینی از جمله موارد مهمی است که جراح بینی در زمان انجام جراحی مد نظر قرار می دهد.

جراحی بینی فانتزی

جراحی زیبایی بینی

افراد با هر جنسیتی و در هر سنی ممکن است به دلایل متفاوتی اعم از درمانی و زیبایی خواستار انجام جراحی زیبایی بینی باشند. جراحی زیبایی بینی در زمره ی تکنیک های رایج و گسترش یافته در دنیای مدرن و پیشرفته ی امروزی است. شاید با نگاهی به اطراف خود افراد بسیار زیادی را ببینید که بینی خود را عمل کرده اند.

مطمئنا شما هم با دیدن فردی که بینی خود را عمل کرده است، به بررسی مدل و حالت بینی او می پردازید و در ذهن خود به زیبایی و جذابیت بینی فرد امتیاز می دهید. به نظر شما بینی زیبا چه مشخصاتی دارد؟

پاسخ به سوال فوق بسته به سلیقه ی هر فرد متفاوت است. برخی از افراد تمایل دارند بعد از جراحی، فرم و حالت بینی آن ها طبیعی باشد. اما بالعکس برخی از افراد هم هستند که دوست دارند بینی خود را فانتزی عمل کنند.

اشخاص مدگرا باید این را در نظر داشته باشند که مدل هایی که در برهه ای از زمان درمیان مردم شایع می شوند به مرور زمان جذابیت خود را از دست می دهند و مدهای جدید دیگر جایگزین آن ها خواهد شد. به همین منظور توصیه می شود در انتخاب مدل بینی خود کمی فکر کنید و مدلی را انتخاب کنید که با گذشت زمان جذابیت خود را از دست ندهد و عوارض نامطلوبی هم برای شما ایجاد نکند.

جراحی زیبایی بینی امروزه یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی به حساب می آید از این رو تعداد زیادی از مردم کاندید این نوع عمل زیبایی هستند نکته مهمی که در جراحی زیبایی بینی باید رعایت شود تناسب بینی پس از جراحی با سایر اجزای صورت و از همه مهم تر فرم صورت می باشد.

افرادی که صورت بزرگی دارند و اجزای صورت آن ها نیز بزرگ است انجام جراحی بینی فانتزی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. جراحی بینی فانتزی نوعی از عمل است که در آن بینی کوچک و سربالا و دارای کمی قوس است. باید توجه داشت که کوچک کردن بیش از اندازه بینی و بالا بردن زیاد نوک بینی در یک بینی بزرگ و گوشتی امکان پذیر نمی باشد و نتیجه خوبی دریافت نخواهد شد.

مراقبت های لازم بعد از جراحی بینی فانتزی

در صورتی که جراحی بی خطری را داشته باشید لازم است تا حتما مراقبت های توصیه شده بعد از جراحی بینی فانتزی را حتما رعایت کنید این مراقبت ها عبارتند از:

  • از خوردن غذا بلافاصله بعد از جراحی بینی به شدت اجتناب کنید چرا که دچار حالت تهوع خواهید شد.
  • به هیچ عنوان در روز های ابتدایی بعد از جراحی ورزش و فعالیت های سنگین بدنی انجام ندهید.
  • از مصرف سیگار و الکل بعد از جراحی اجتناب کنید چرا که روند بهبودی را کندتر می کند.
  • به منظور کاهش تورم و التهاب بعد از جراحی بهتر است تا از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • در زمان استراحت و خواب حتما دو بالش را در زیر سر خود قرار دهید.
  • از فین کردن بعد از جراحی بینی فانتزی به شدت خودداری کنید.
  • توجه داشته باشید که برای عطسه کردن حتما با دهان باز این کار را انجام دهید تا هیچ نوع فشاری به بینی وارد نشود.

رعایت درست تمامی این نکات باعث شده تا شما نتیجه خوبی را از جراحی خود دریافت کنید.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی فانتزی یکی از انواع جراحی زیبایی بینی می باشد که در بین خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد ولی باید گف که انجام آن در تمامی افراد امکان پذیر نیست مخصوصا افرادی که دارای بینی های گوشتی می باشند.

زیرا همانطور که در مقاله ی جراحی بینی گوشتی بیان شد؛ پوست بینی گوشتی بسیار ضخیم می باشد و تغییرات ایجاد شده در بینی را به خوبی نشان نمی دهد. در نتیجه افرادی که دارای بینی های گوشتی می باشند باید انتظارات معقولی از جراحی بینی خود داشته باشند زیرا اصولا نتیجه جراحی این نوع بینی ها در بیشتر مواقع طبیعی می باشد.

افرادی که خواستار بینی های فانتزی می باشند پس از انجام این جراحی در صورتی که از ظاهر بینی های خود ناراضی باشند و تصمیم به عمل ترمیمی بینی خود بگیرند، عمل جراحی ترمیم در این افراد بسیار مشکل تر از عمل اولیه است زیرا در جراحی بینی از نوع فانتزی، بینی بسیار کوچک شده است و در جراحی ترمیمی بینی جراح کار مشکلی را در پیش رو دارد.

بنابراین به شما دوستان عزیز تهرانی توصیه می شود بهترین جراح بینی فانتزی در تهران را انتخاب کنید تا جراحی موفقیت آمیزی داشته باشید و انتظاراتتان از جراحی بینی فانتزی برآورده شود.

ویژگی های بهترین جراحی بینی فانتزی

از جمله ویژگی های بهترین جراحی بینی فانتزی در تهران عبارتند از:

  • داشتن تجربه و تبحر کافی در زمینه جراحی انواع بینی ها
  • داشتن نمونه کارهای بسیار زیادی از جراحی های بینی
  • داشتن برخورد مناسب با بیماران و مراجعه کننده های خود
  • دریافت حق ویزیت مناسب از مراجعین
  • داشتن محیطی آرام و دلنشین در مطب خود

بینی فانتزی با نیمه فانتزی چه تفاوتی دارد؟

یکی از عمده تفاوت های میان جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی در زاویه میان لب فوقانی و نوک بینی است. در جراحی بینی فانتزی به نسبت نیمه فانتزی بیش از اندازه بالا قرار می گیرد. در حالی که در جراحی بینی طبیعی زاویه ایجاد شده 95 درجه است.

در مورد فرم بینی باید بگوییم که در جراحی بینی فانتزی سایز بینی کوچک تر و پل بینی نیز حالت منحنی پیدا خواهد کرد ولی در صورتی که در جراحی بینی طبیعی به هیچ عنوان اینگونه نیست.

در جراحی بینی نیمه فانتزی جراح سعی دارد تا میان بینی و سایر اجزای صورت هماهنگی ایجاد کند نوک بینی در این مدل کمی بیشتر و قوس آن نیز به نسبت بیشتر خواهد بود. در حال کلی باید بگوییم که در این نوع مدل بینی خمیدگی به نسبت مدل فانتزی کمتر خواهد بود.

کاندیدای مناسب برای جراحی بینی فانتزی

کاندیدای مناسب برای انجام جراحی بینی فانتزی

انجام این مدل از جراحی بینی برای تمامی افراد مناسب نیست و زمانی که فرد شرایط زیر را داشته باشد می توان گفت که یک کاندید مناسب برای انجام جراحی بینی محسوب می شود ویژگی های این افراد عبارتند از:

  • افرادی که غضروف بینی آن ها قوی و پوست روی بینی آن ها نازک است.
  • افرادی که هیچ نوع بیماری خاصی ندارند.
  • افرادی که انتظارات معقولی نسبت به جراحی خود دارند.
  • افرادی که مشکلات تنفسی یا انحراف بینی دارند گزینه مناسبی برای انجام جراحی محسوب می شوند.
  • انجام این مدل از جراحی بینی در آقایان پیشنهاد نمی شود چرا که بینی بیش از اندازه کوچک شده و ظاهری زیبایی را در صورت آقایان نخواهد داشت.

هزینه جراحی بینی فانتزی

یکی از متداول ترین سوالاتی که افراد بعد از مراجعه به پزشک می پرسند این است که هزینه جراحی بینی فانتزی چقدر است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که عوامل مختلفی برروی هزینه جراحی بینی تاثیر خواهند داشت که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستمزد جراح
  • داروهای قبل و بعد از جراحی
  • تست ها و آزمایشات مربوط به انجام جراحی
  • هزینه بیمارستان
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک یا بیمارستان

با توجه به تمامی موارد گفته شده نمی توان هزینه ثابت و مشخصی را برای این جراحی در نظر گرفت. از همه مهم تر انجام این جراحی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد اگر هدف آن جراحی زیبایی باشد.

کلام آخر

جراحی بینی فانتزی یکی از انواع مدل های بینی محسوب می شود که لازم است تا برای جراحی به بهترین جراحی بینی مراجعه کرد تا نتیجه مناسبی را از جراحی خود دریافت کرد. توجه داشته باشید که انجام عمل های بینی علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در بینی می توان از آن برای رفع اختلالات و مشکلات بینی نیز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.