برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی و نچرال

دکتر مجید نداف کرمانی / جراحی بینی / جراحی بینی طبیعی و نچرال

جراحی بینی طبیعی در واقع بدون ایجاد قوس و فرم فانتزی و یا عروسکی خواهد بود و بینی به گونه ای عمل می شود که اثری از جراحی در آن دیده نمی شود و ظاهری طبیعی و متناسب با فرم و سایر اجزای صورت پیدا می کند. در جراحی بینی طبیعی معمولا به اصلاح انحراف و یکسان کردن تیغه ی بینی می پردازند و تغییرات بسیار زیادی در ظاهر بینی نمی دهند.

برخی از اشخاص به مطب دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک مراجعه کرده و خواهان جراحی زیبایی بینی به شکل طبیعی هستند از این رو مشاوره های لازم در خصوص نتیجه ی جراحی و میزان تغییرات بینی بعد از جراحی بینی به فرد داده خواهد شد.

جراحی بینی طبیعی


ویژگی های جراحی بینی طبیعی

از جمله مهم ترین ویژگی های بارز جراحی بینی طبیعی به شرح زیر می باشد:

  • سوراخ های بینی به اندازه زیاد کوچک نمی شوند
  • دست نخوردن شکل و محل قرار گیری سوراخ های بینی
  • تیز نشدن نوک بینی
  • قوس بینی بطور طبیعی و به میزان کم
  • ایجاد یک زاویه مناسب بین بینی و پیشانی
  • ایجاد یک زاویه مناسب بین بینی ولب

نقش جراح در عمل بینی طبیعی

قبل از انجام جراحی زیبایی بینی عکس برداری های لازم از زاویه های مختلف صورت و بینی شما انجام می شود و جراح بینی با آنالیز کردن بینی و فرم صورتتان و بررسی دقیق این عکس ها جراحی را به نحوی انجام می دهد که اثری از جراحی در آن دیده نمی شود و ظاهری طبیعی و متناسب با فرم و سایر اجزای صورت پیدا می کند.

توجه داشته باشید برای اینکه بهترین نتیجه را از عمل خود دریافت کنید لازم است تا حتما به یک جراح پلاستیک خوب در تهران مراجعه کنید.

نقش نوع بینی در جراحی بینی طبیعی

بینی ها به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم می شوند و ضخامت پوست عامل اصلی تعیین کننده نوع بینی است بینی های استخوانی دارای پوست نازکی هستند در صورتی که بینی های گوشتی دارای پوست ضخیمی هستند. در جراحی بینی استخوانی که دارای پوست نازکی است و اسکلت بینی قوی می باشد جراح بینی می تواند تغییرات را بروی بینی راحت تر اعمال کند. در صورتی که در جراحی بینی گوشتی که دارای پوست ضخیمی می باشد موجب می شود ظرافت هایی که پزشک در جراحی خود بکار می برد مشاهده نشود.درنتیجه افرادی که قصد انجام جراحی بینی گوشتی دارند باید تا حد امکان سطح انتظارات خود را پایین بیاورند زیرا بینی های گوشتی مانند بینی های استخوانی خیلی به بینی های فانتزی و عروسکی تبدیل نمی شوند.در نتیجه جراحی بینی های گوشتی بصورت طبیعی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.