برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
عینک زدن بعد از جراحی بینی

عینک زدن بعد از جراحی بینی

دکتر مجید نداف کرمانی / جراحی بینی / عینک زدن بعد از جراحی بینی

برخی از متقاضیان جراحی زیبایی بینی دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، عینکی هستند و این سوال را مطرح می کنند که ایا مکان استفاده از عینک بعد از جراحی بینی وجود دارد یاخیر یا تا چه زمانی نباید از عینک بعد از جراحی زیبایی بینی استفاده شود.

یا این سوال را مطرح می کنند که بعد از گذشت چه مدت از جراحی لیزیک می توانند اقدام به جراحی زیبایی بینی بکنند؟

که در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ داده می شود و راه حل هایی برای استفاده از عینک بعد از جراحی زیبایی بینی ارائه می شود تا آسیبی به بینی و فرم بینی وارد نشود.

عینک زدن بعد از جراحی بینی
عینک زدن بعد از جراحی بینی

در روز های اولیه بعد ازجراحی بینی که هنوز آتل بروی بینی قرار دارد استفاده از عینک مانعی ندارد و عینک را می توان بروی آتل قرار داد اما بعد از زدن چسب بروی بینی به هیچ عنوان نباید از عینک استفاده شود زیرا بافت نرم بینی و استخوان های بینی بطور کامل ترمیم نشده اند و ممکن است بدلیل استفاده از عینک فرم بینی تغییر پیدا کند بعد از گذشت یک ماه از جراحی بینی استخوان هایی بینی کاملا سفت شده است و می توان از عینک استفاده کرد. اما توصیه می شود تا 6 هفته صبر نمایید تا ترمیم بطور کامل صورت گیرد و از عینک استفاده نمایید.

بهترین پیشنهاد در دورانی که نمی توان بعد از جراحی بینی از عینک استفاده کرد، استفاده از لنز است دکتر نداف کرمانی بهترین جراح بینی در تهران توصیه می کنند که به جای استفاده از عینک برای 6 تا 8 هفته بعد از جراحی زیبایی بینی از لنز استفاده نمایید.

در صورتی که تمایلی به استفاده از لنز پس از جراحی بینی ندارید پس از برداشتن اسپلینت بینی می توانید عینک را به پیشانیتان بچسبانید .

توصیه می شود در افرادی که عینکی هستند ابتدا عمل چشم صورت گیرد و بعد از آن اقدام به جراحی زیبایی بینی نمایند در این حالت باید 1 تا 2 ماه قبل از جراحی زیبایی بینی اقدام به جراحی چشم نمایید.

بهترین زمان استفاده از عینک پس از جراحی بینی

برای استفاده از عینک بعد از جراحی بینی باید مدتی صبر نمایید تا بینی از استحکام کافی برخوردار شود و استخوان ها و غضروف های بینی سفت شده شوند تا با زدن عینک فشاری بر بینی وارد نشود و فرم بینی تغییر پیدا نکند. بعد از جراحی بینی بروی جلوگیری از بروز عوارض احتمالی حتما برای استفاده از عینک با جراح خود مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.