برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو

امروزه افراد بسیاری مخصوصا خانم ها با چاقی موضعی در قسمت شکم و پهلو خود مواجه هستند و این امر موجب برهم خوردن تناسب اندام آن ها شده است از همین رو همواره به دنبال روشی هستند تا چربی های شکم و پهلو خود را از بین ببرند. در حوزه پزشکی و از بین روش های لاغری با جراحی، لیپوماتیک بهترین روشی می باشد که برای از بین بردن چربی های تجمع شده در ناحیه پهلو و شکم مورد استفاده قرار می گیرد تا از این طریق بتوان ظاهری زیباتر را در اندام های ایجاد کرد.

لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک یک روش دائمی برای حذف چربی های انباشته شده در شکم است در این روش سلول های چربی سوزانده نمی شوند بلکه تخریب و از بدن استخراج می شوند. لیپوماتیک شکم برای افرادی که توانایی ورزش کردن و یا گرفتن رژیم های طاقت فرسا را ندارند و چربی های انباشته شده در ناحیه شکم، آن ها را بسیار آزرده خاطر کرده است می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

مزایای لیپوماتیک شکم و پهلو

یکی از روش های لاغری به منظور دستیابی به بدنی متناسب و خوش اندام لیپوماتیک می باشد که از کمترین عوارض جانبی برخوردار می باشد. در روش لیپوماتیک یک جراح پلاستیک خوب ابتدا چند نقطه از سطح شکم را نشانه گذاری می کند و سپس با استفاده از میله ای ظریف و باریک به نام کانولا اقدام به ایجاد ارتعاش می نماید. یکی از مزایای روش لیپوماتیک در این می باشد که بعد از استخراج نمودن چربی های زائد و اضافی اقدام به تزریق این چربی در ناحیه ای که از کمترین چربی برخوردار است برای همان متقاضی اعمال می کند.

استفاده از این روش زیبایی هیچ گونه خطری برای فرد نظیر آمبولی و … را به همراه نخواهد از همه مهم تر طول دوره نقاهت این نیزروش نیز در مقایسه با سایر روش ها به نسبت کمتر خواهد بود.

اقدامات لازم قبل از لیپوماتیک شکم و پهلو

قبل از جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو باید اقدامات لازم را انجام دهیدکه پزشک شما در زمان مشاوره قبل از عمل در خصوص تمامی آن ها به طور مفص با شما صحبت می کند. توجه نمایید که داشتن انتظارات واقع بینانه نسبت به انجام عمل می تواند در نتیجه جراحی بسیار موثر باشد علاوه بر آن لازم است تا حتما در طی جلسه مشاوره با اگر سابقه ابتلا به بیماری نظیر فشار خون بالا، دیابت، بیماری های مزمن نظیر سرظان و … را دارید لازم است تا حتما در خصوص تمامی این موارد با پزشک خود صحبت کنید.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده اگر قبلا جراحی داشته است حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید. تمامی اطلاعاتی که شما در زمان مشاوره در اختیار دکتر مجید نداف کرمانی قرار می دهید می تواند کمک بسیار بزرگی در روند جراحی لیپوماتیک شما داشته باشد.

در صورت مصرف داروهای خاص پزشک خود را حتما مطلع کنید، همچنین درزمان مشاوره در رابطه با تغییرات وزنی از شما در خصوص تغییرات وزنی سوالاتی پرسیده می شود که در این حالت باید گزارش تغییرات وزنی خود را در اختیار پزشک خود قرار دهید تا ایشان بتوانند تصمیم صحیحی برای شما جراحی بگیرند.

نحوه انجام جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو

روش های زیبایی اندام می باشد که با پیکر تراشی می تواند اندام ایده آلی را به شما هدیه دهد این روش جزء روش های سریع و ایمن محسوب می شود که می تواند با تجهیز دستگاه‌های به ‌روز دنیا چربی‌های اضافی در ناحیه شکم و پهلو و یا قسمت های دیگر بدن را از بین برده و فرم اید آل تری را به اندام شما می دهد.

نحوه انجام جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو به این صورت است که با استفاده از یک میله فلزی بسیار نازک به نام کانولا انجام می شود.

این روش جراحی با بی هوشی عمومی یا بی حسی موضعی قابل انجام است تا بتوان میله فلزی را وارد بافت چربی کرد، طول این شکاف 2 الی 3 میی متر می باشد.

نکته: دستگاه مورد استفاده در این روش یک دستگاه هوشمند و قدرتمند است که می تواند بدون اینکه آسیبی به بافت های مجاور وارد کند با سرعت و ایمنی بالا چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو را تخریب کند و ظاهر زیبا و صافی را در این ناحیه بوجود آورد .

افراد مناسب برای لیپوماتیک شکم و پهلو

انجام جراحی لیپوماتیک برای افرادی که شرایط زیر را دارند گزینه بسایر مناسبی محسوب می شود ویژگی های این افراد به شرح زیر می باشد:

  • افرادی که اضافه وزن دارند
  • افرادی که که از ناحیه شکم دچار چاقی هستند.
  • افرادی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند.
  • افرادی که از عمل جراحی انتظارات وقع بینانه ای دارند.
  • افرادی که از سلامت کامل جسمانی برخوردار هستند.
  • افرادی که در انجام فعالیت های بدنی نظیر ورزش با مشکل مواجه می شوند.
کاندیدای مناسب برای لیپوماتیک شکم و پهلو

مراقبت های بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو

بعد از اینکه لیپوماتیک شکم و پهلو را انجام دادید لازم است تا بعد از عمل خود مراقبت های لازم را رعایت کنید چرا که در یات بهترین نتیجه می تواند بسیار موثر باشد از همه مهم تر برش های ایجاد شده در بافت چربی نیز با رعایت درست تمامی این مراقبت ها بسیار موثر است.

  • استفاده از گن های مخصوص  بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو الزامی می باشد، گن باعث می شود که میزان تورم ناشی از جراحی کاهش پیدا کند و فرم زیباتری در این نواحی ایجاد شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با استفاده از گن بعد از لیپوماتیک می توانید به مقاله اهمیت گن لیپوماتیک مراجعه نمایید.
  • به هیچ عنوان بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو در روزهای اولیه فعالیت های سنگین انجام ندهید. تا جایی که ممکن است استراحت کافی داشته باشید، تورم و کبودی بعد از جراحی با استراحت کافی و استفاده از کمپرس یخ کاهش می یابد.
  • باید میزان قند خون متقاضی کاملا چک شود و اگر قند خون فرد بالا یا پایین بود، باید آن را کنترل کرد و بعد جراحی لیپوماتیک را انجام دهد.
  • داوطلبانی که دارای فشار خون می باشند، گزینه مناسبی برای جراحی لیپوماتیک نمی باشند.
  • اجتناب از استعمال دخانیات، قلیان و عدم نوشیدن مشروبات الکلی به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی الزامی می باشد.
  • عدم مصرف داروهای ضد انعقاده خون مانند آسپرین تا دو هفته قبل از عمل هرچند پزشک خود را حتما در این رابطه در جریان قرار دهید.
  • آزمایشاتی مانند:عدم بارداری فرد، آزمایش چکاپ و… را قبل از جراحی لیپوماتیک باید انجام شود.
  • عدم حمل اجسام سنگین و ورزش های سنگین تا زمانی که پزشک تجویز نموده باشد.
  • بلافاصله بعد از جراحی تا 48 ساعت قادر نمی باشید که استحمام نمایید، برای این منظور بهتر است برای تمیز کردن خود از دستمال مرطوب استفاده نمایید.
  • تا زمان پایان یافتن دوره نقاهت بهتر است که از غذاهای شل و آبکی استفاده شود و تبعیت از یک دستور غذایی استاندار مهم می باشد.
تفاوت لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی

آیا لیپوماتیک شکم و پهلو خطرناک است؟

در جواب این سوال باید اشاره کنیم که هر عمل نوع عمل زیبایی نظری ابدومینوپلاستی، پروتز سینه و …. همراه با عوارض و خطراتی می باشد ولی باید اشاره کنیم که این عمل زیبایی در حالت کلی جزء ایمن ترین روش ها محسوب می شود که عوارض و خطرات خیلی کمی از آن گزارش شده است که در ادامه به برخی از ان ها اشاره خواهیم کرد:

  • مشاهده کبودی
  • درد بعد از عمل
  • بروز تورم
  • خونریزی بعد از عمل
  • داشتن بی حسی بعد از عمل
  • خارش
  • داشتن احساس حالت تهوع بعد از عمل
  • ایاد تغییراتی در رنگ پوست
  • ایجاد عفونت و ….

در انتهای این مقاله اگر هریک از عوارض نام برده را بعد از عمل خود مشاهده کردید لازم است تا حتما به جراح خود گزارش دهید چرا که چشم پشوی در خصوص هر یک از آن ها ی تواند برای فرد خطرناک باشد.

کلام آخر

لیپوماتیک شکم و پهلو در واقع یکی از روش هایموثر برای از بین بردن چربی ها اضافی ناحیه شکم و پهلو محسوب می شود که به کم آن می توان به تناسب اندام خود کمک کرد ولی توجه داشته باشید که دریافت بهترین نتیجه از عمل مستلزم رعایت تمامی نکات و مراقبت های لعد از عمل می باشد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره حضوری با دکتر مجید نداف کرمانی با شماره های مطب تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.