برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
نتایج جراحی بینی

نتایج جراحی بینی

علت مرگ در جراحی زیبایی بینی چیست؟
خطرناک ترین عوارض عمل بینی چیست؟
نتیجه جراحی بینی گوشتی چیست؟

جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی هایی است که امروزه متقاضیان خاص خود را دارد . از این جراحی اغلب جوانان استقبال ویزه ای کرده اند اما این بدان معنا نمی باشد که دیگران به این عمل روی نیاورند.

جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی در همه جا وجود دارد اما نتایج خوب آن بسته به جراح بینی است که به آن مراجعه می کنید. متقاضیان در صورتی که به جراح بینی آماتور مراجعه کنند مطمئنا نتایج خوب و ایده آل به دست نمی آید. با وجود این که جراحی زیبایی بینی از محبوبیت بالایی در بین افراد برخوردار می باشد اما هر کسی مجاز به انجام این عمل نمی باشد و بهتر است که مشورت های نهایی را با جراح انجام دهد تا آگاه شود که صلاحیت انجام عمل را دارد یا خیر؟ اگر افراد در پی جراح مجرب هستند باید با برنامه ریزی و اصولی پیش روند.

رعایت چند نکته برای دستیابی به نتایج جراحی بینی مطلوب که عبارتند از:

ابتدا باید بدانید که آیا جراحی بینی برای شما مناسب است یا خیر؟

داشتن انتظارات منطقی از جراحی بینی (باید در نظر بگیرید که جراحی زیبایی بینی زندگی را دگرگون نمی کنه بلکه موجب افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود)

متقاضی باید درپی جراح بینی مجرب و باتجربه باشد، به این معنا که جراح بینی باید بورد تخصصی که شامل جراحی گوش، گلو و بینی است را داشته باشد. جراح باید فارغ التحصیل از یک دانشگاه معتبر باشد، متخصص در سر و گردن و گوش و حلق و بینی باشد، و تمام استاندارد های اخلاقی و اخلاق پزشکی را رعایت نماید.

نتایج جراحی بینی

ارزیابی و بررسی جراح بینی حین مشاوره که باید تمام ریسک ها و محدودیت ها را برای بیمار توضیح دهد.

جراح به منظور جلب اعتماد متقاضی بهتر است که عکس های افرادی که جراحی کرده اند را نشان دهد تا از نتایج عمل و میزان رضایت مندی مطلع شوند.

متقاضی برای این منظور بهتر است که با افرادی که عمل زیبایی بینی را انجام داده اند صحبت های لازم را اعمال نمایند. از جمله مواردی که متقاضی بسیار به آن حساس است این می باشد که جراح بینی بعد از عمل در دسترس می باشد.

از جمله دغدغه های متقاضیان این جراحی این است که خواهان دانستن بیمارستان و امکانات و شرایط اتاق عمل هستند. بهترین گزینه در حین عمل بیمارستان است یا مطب.

ممکن است که جراحی بیش از زمان مقرر طول بکشد؛ در صورت رخداد این عارضه چه کسی باید هزینه اضافی را پرداخت نماید.

اگر در عمل اولیه، بینی بیمار غیر قرینگی، بدشکلی، یا مشکلاتی در آن ایجاد شود که ممکن است به جراحی ترمیمی بینی احتیاج پیدا نماید. بهتر است که برای این جراحی عجله نشود و 6 تا 12 ماه صبر کند، زیرا ممکن است که بسیاری از دفرمگی های جراحی بینی خود به خود اصلاح شود و نیاز به ترمیم بینی پیدا ننماید.

شایان ذکر است که بگوییم کشیدن بخیه های بینی؛ هیچ گونه حق ویزیتی را شامل نمی شود. به منظور دستیابی به نتایج جراحی بینی ایده آل بهتر است که از تمام دستور العمل های جراح بینی  پیروی شود.

برخی از خدمات دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراحی بینی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی

لیپوماتیک

پروتز سینه

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.