برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
ورزش بعد از لیپوساکشن

ورزش بعد از لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از روش های جراحی زیبایی است که باعث کاهش ذخایر اضافی چربی از بخش های مختلف بدن می شود. لیپوساکشن یک روش ساده است که دوره ی بهبودی نسبتا کوتاه بین یک الی دو هفته داردو اگر چه می توان فعالیت های عمومی را بهد از یک الی دو روز از سر گرفت ولی باید از شروع فعالیت های ورزشی نیز تا یک مدت کوتاه جلوگیری نمود.

ورزش بعد از لیپوساکشن

دستورالعمل های عمومی

بیمارانی که تحت لیپوساکشن قرار گرفته اند ، معمولاً باید یکی دو روز بعد از عمل ، فعالیت بدنی سبک انجام دهند. فعالیت سبک شامل وظایف عمومی خانواده و پیاده روی آرام است. فعالیت سبک برای جلوگیری از لخته شدن خون پس از عمل جلوگیری نموده و بسیار مهم است. جراحان پلاستیک معمولاً توصیه می کنند که افراد بعد از عمل 25 درصد از کارهای معمول خود را شروع کنند و فقط در حد تحمل باید این فعالیت ها انجام شود. دکتر نداف کرمانی نیز دستورالعمل های خاص را برای بهبودی را ارائه می دهند.

چه ورزش هایی را می توان بعد از لیپوساشکن انجام داد؟

ورزش هوازی

ورزش هوازی سبک ، عمدتاً پیاده روی ، دو روز بعد از عمل جراحی توصیه می شود. هر فرد به روش های مختلفی به عمل جراحی پاسخ می دهد پس باید در هنگام ورزش کردن نیز به بدن خود اهمیت دهد و فشار نیاورد.

فعالیت های روزشی باید به آهستگی و با شدت بسیار کم انجام شود. جراح پلاستیک فعالیت هایی مانند دویدن آرام و ایروبیک توصیه می کند که در هفته 3 مرتبه انجام شود.

ورزش قدرتی

ورزش قدرتی می تواند به هفته دوم بعد از جراحی لیپوساکشن موکول شود.  مانند تمرین هوازی، ورزش های قدرتی باید به آرامی انجام شود و فقط باید در حد تحمل انجام شود و به بدن فشار نیاید. افراد باید به میزان واکنش بدن خود در حین و بعد از ورزش توجه ویژه کنند. در صورت بروز درد، ناراحتی و یا تورم ناشی از ورزش های قدرتی، مراجعه به جراح پلاستیک ضروری است. از فشار آوردن و تمرین در ناحیه ای از بدن که روی آن جراحی لیپوساکشن انجام شده است را باید به مدت چند هفته به تعویق انداخت. زمانی که برش های زده شده بهبود پیدا کند و کبودی ها التیام یابد، می توان این تمرینات را از سر گرفت.

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در زمینه انجام کلیه جراحی های زیبایی صورت و بدن مشغول به فعالیت هستند. در صورت تمایل می توانید با شماره مطب ایشان تماس بگیرید. شماره مطب : 22134934 و 22134997 . همچنین می توانید با پیج اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید.

در صورتی که در زمان انجام این ورزش ها بعد از جراحی احساس ناراحتی می کنید. به مدت یک ماه از انجام ورزش های سنگین خودداری شود زیرا باعث افزایش میزان کبودی و تورم می شود.

مراقبت های بعد از لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از روش های جراحی تهاجمی زیبایی است که به منظور تناسب اندام انجام می شود. ولی این تصور اشتباه است که می توان این جراحی را به منظور کاهش وزن انجام داد. بعد از انجام جراحی لیپوساکشن، برای افراد مهم است که برای حفظ تغییرات به دست آمده از طریق جراحی زیبایی، تغییرات مثبتی در شیوه زندگی ایجاد شود. یکی از این تغییرات ورزش بعد از لیپوساکشن است. همچنین داشتن یک رژیم غذایی مناسب و منظم بعد از جراحی به همراه ورزش نیز نتایج جراحی ادامه دار و دائمی خواهد بود.
https://www.sportsrec.com/6905763/exercise-after-liposuction

برخی از خدمات دکتر نداف کرمانی 

لیپوساکشن شکم 

لاغری با لیپوماتیک 

جراحی بینی 

لیفت سینه 

پروتز سینه 

پروتز چانه 

لیفت صورت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.