برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
پروتز سینه مدل اشکی

 پروتز سینه اشکی

در سال های اخیر، در جراحی های ایمپلنت سینه، پروتز سینه مدل اشکی بسیار رواج یافته است. این پروتز نوعی پروتز آناتومیک بوده و طراحی این پروتز ها به گونه ای است که فرم ظاهری و بافت لمسی آن مانند سینه طبیعی می باشد. زیرا فرم دهی از نوک سینه آرام به سمت استخوان سینه همراه با شیب بسیار طبیعی صورت می گیرد و در نتیجه شکل طبیعی تری به سینه ها می بخشد. به دلیل زیبایی و امنیتی که این نوع پروتز ایجاد می کند، انتخاب نخست بیشتر بانوان می باشد. در ادامه این مطلب از سایت دکتر نداف کرمانی به توضیحات بیشتری درباره پروتز سینه اشکی و مزایا و معایب آن می پردازیم با ما همراه باشید.

پروتز سینه اشکی چیست؟

در میان متقاضیان جراحی پروتز سینه، پروتز سینه اشکی به دلیل نزدیک بودن به فرم طبیعی سینه، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. براساس توصیه پزشکان متخصص، لازم است افراد قبل از انجام این جراحی، یک جلسه مشاوره با پزشک مربوطه انجام دهند تا در این جلسه مشاوره نوع پروتز سینه مشخص گردد. جنس پروتز سینه و نوع آن براساس پهنای سینه و همچنین بافت سینه انتخاب می گردد.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

ویژگی های پروتز سینه اشکی

فرم پروتز سینه اشکی به شکل اشک بوده و به دلیل اینکه معمولا از سیلیکون تشکیل شده است، از استحکام بالایی برخوردار است. پروتز اشکی در صورت آسیب یا ضربه از بین نمی رود و ژل های داخل آن به لایه ای دیگر پروتز یا به فضای بیرونی وارد نمی شود. پروتز های اشکی و قطره ای شکل، در قسمت بالا کوچکتر و در قسمت پایین بزرگتر می شوند و به این دلیل شکل طبیعی تری را ایجاد می کنند. پروتز سینه مدل اشکی به علت نیمه جامد بودن، می توانند در گذر زمان شکل اصلی خود را حفظ کنند. این مدل از پروتزها معمولا جنسی چسبناک داشته و به این دلیل بسیار نرم هستند.

پروتز سینه مدل اشکی یا گرد

جراحی پروتز سینه مدل اشکی

جراحی پروتز سینه مدل اشکی به این صورت است که پزشک چندین برش در نواحی اطراف نوک پستان، زیر بغل و زیر سینه ایجاد کرده و پس از آن پروتز مربوطه را در محل مناسب قرار می دهد. لازم است که حتما این پروتز به گونه ای در سینه ها جای گیرد که در گذر زمان در جای خود ثابت باقی مانده و جا به جا نگردد. پس از اینکه پزشک جراح، پروتز اشکی را در سینه جایگذاری کرد، نوبت آن است که محل بخیه ها را برش بزند و این گونه عمل به پایان می رسد. کل زمان این جراحی به طور میانگین بین یک الی دو ساعت به طول می انجامد. پس از اینکه چند روز از عمل گذشت، می توانید محل پانسمان ها را باز کنید و نتیجه حاصل شده را مشاهده کنید. البته لازم است که این مرحله با صلاحدید پزشک شما و تحت نظر او انجام شود.

پروتز سینه اشکی برای چه افرادی مناسب است؟

این مسئله برای بانوان بسیاری پیش می آید که بعد از سن بلوغ و پایان یافتن رشد سینه ها، متوجه این موضوع می شوند که سینه آن ها اندازه و فرم دلخواه را نداشته و برای برطرف کردن مشکلات ظاهری سینه خود، تصمیم به جراحی پروتز سینه مدل اشکی می گیرند. اما برای اینکه افراد بدانند که کاندید مناسبی برای عمل پروتز سینه اشکی هستند یا خیر لازم است که با یک پزشک جراح مشورت کنند.
پزشک جراح با توجه به معاینه شما و همچنین آزمایش های انجام شده این موضوع را تشخیص می دهد که پروتز اشکی برای سینه شما مناسب است یا باید از پروتزها و یا راه های دیگری جهت زیبایی سینه شما استفاده نماید. به طور کلی اگر شما از شرایط زیر برخوردار هستید، می توان گفت که پروتز سینه قطره اشکی برای شما گزینه خوبی است:

  • اگر سینه های شما بدون شکل، بافت و تخت بوده و تمایل دارید که مانند قطره اشک از برجستگی بیشتری به خصوص در قسمت پایین برخوردار باشد.
  • اگر سینه های شما نامتقارن بوده و شکل ظاهری مطلوبی ندارند.
  • گاهی افراد به دلیل وراثت یا عوامل دیگر مانند لاغری، سینه هایی کوچک داشته و تمایل دارند که سینه هایشان بزرگتر شود.
  • گاهی اندازه سینه ها مناسب است ولی فرم زیبایی نداشته و در اصطلاح خرطومی هستند.
  • گاهی افراد بر اثر ابتلا به سرطان سینه، ناچار هستند که بافت سینه را تخلیه نمایند و از پروتز به جای آن استفاده کنند.
  • از شرایط مهم جراحی پروتز سینه سلامت کامل جسمانی است و افراد کاندید این جراحی نباید ممانعت پزشکی داشته باشند.
  • جراحی پروتز سینه مدل اشکی از بهترین نوع پروتزها می باشد ولی در هر صورت توصیه می شود که این جراحی برای افراد بالای 22 سال انجام پذیرد.
  • گاهی سینه ها، پس از رژیم لاغری و کاهش وزن دچار افتادگی می شوند و افراد تمایل دارند که با این پروتز شکل سینه هایشان زیبا شود.
  • این جراحی برای بانوانی که پس از شیردهی دچار افتادگی و شل شدگی سینه ها میشوند، بسیار مناسب است.

هزینه پروتز سینه اشکی

لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که جراحی پروتز سینه اشکی، بسیار حساس بوده و در صورتی که این جراحی توسط پزشکی کم تجربه و با مهارت کم انجام شود، می تواند آسیب های بسیار جدی و جبران ناپذیری را برای فرد به دنبال داشته باشد. بنابراین برای اینکه شما نتیجه رضایت بخش و مطلوبی را بعد از جراحی کسب کنید، لازم است به تحقیق و بررسی درباره جراح پلاستیک خوب در تهران بپردازید و البته که از هزینه های این جراحی آگاه شوید.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت و هزینه پروتز سینه مدل اشکی، در گام اول به مطب پزشک مربوطه مراجعه کنید و پس از معاینه و مشاوره، هزینه نهایی و دقیق را از او سوال نمایید. هزینه پروتز سینه مدل اشکی به موارد زیر بستگی دارد:

مهارت و تجربه پزشک متخصص

یکی از موارد تاثیرگذار در هزینه پروتز سینه اشکی، مهارت و تجربه پزشک متخصص است. با در نظر گرفتن این نکته که این جراحی حساس بوده و نتیجه آن تاثیر بسیار بر اعتماد به نفس شخص خواهد داشت، بهتر است این جراحی به فردی با تجربه و حرفه ای سپرده شود که معمولا هزینه این متخصصین جراحی پلاستیک، متفاوت و بالاتر می باشد.

جنس و برند پروتز سینه اشکی

در میان انواع پروتز مختلف، مانند پروتزهایی از جنس سالین و انواع گوناگون سیلیکون، پروتزهای سیلیکونی می توانند سینه هایی بسیار طبیعی را ایجاد کنند. البته باید گفت که هزینه این پروتزهای سیلیکونی نسبت به نوع سالین آن کمی گران‌ تر هستند و در هزینه نهایی جراحی پروتز سینه قطره اشکی موثر می باشند. برند هر کدام از این پروتزها نیز در قیمت نهایی جراحی اثرگذار است.

امکانات کلینیک

یکی دیگر از عوامل موثر امکانات ارائه شده در کلینیک یا بیمارستان می باشد که می تواند هزینه نهایی را تعیین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.