21 دسامبر

عوارض عمل پروتز سینه

عمل پروتز سینه

عمل پروتز سینه به عمل بزرگ کردن سینه معروف است و سالیانه خانم های خاص و زیبا دوستی که خواهان داشتن سینه های خوش فرم هستند اقدام به عمل پروتز سینه می نمایند.

پروتز سینه همانند بسیاری از جراحی ها چه درمانی، چه زیبایی عوارضی را به همراه دارد که با انتخاب بهترین جراح پروتز سینه می توان از عوارض این جراحی زیبایی تا حدود زیادی کاست.

عوارض عمل پروتز سینه

عوارض عمل پروتز سینه چیست؟

بررسی هایی در خصوص عوارض پروتز سینه صورت گرفته و در مجلات FDA نیز مطرح شده است که دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک در مورد این عوارض این گونه بیان می کنند که تعدادی خطرات کوتاه مدت و بلند مدت در خانم هایی که عمل پروتز سینه را انجام داده اند و شامل قرار دادن، برداشتن و یا تعویض پروتز های قدیمی است که باید از آن اگاه باشید.

عوارض موضعی که در پستان ها بروز می کند، شامل مواردی است که فقط به پروتز سینه بستگی دارد که برخی از این عوارض شایع شامل موارد زیر است :

1-      عفونت و سایر خطرات جراحی

2-      درد مزمن در سینه ها

3-      بی حسی در سینه ها

4-      انقباض در عضلات سینه

5-      شکستن و نشتی در پروتز ها

6-      نیاز به جراحی های بیشتر زیبایی و یا درمانی

7-      نارضایتی از محل و اندازه پروتز سینه

مطالعات انجام شده بر روی ایمپلنت های پستان سیلیکونی و آب نمکی، نشان می دهد که طی سه سال اول بعد از جراحی، بخشی از بیمارانی که برای بازسازی سینه و نیمی از خانم هایی که عمل بزرگ کردن سینه را انجام داده اند، حداقل یکی از عوراض بیان شده را تجربه کرده اند.

سایر عوارض جراحی پروتز سینه چیست؟

علاوه بر خطرات ناشی از بیهوشی ، خطرات جراحی شامل عفونت و هماتوم (جمع آوری خون در اطراف ایمپلنت) است که هر دوی آنها می توانند از خفیف تا شدید باشد. خطرات جراحی بلافاصله بعد از جراحی بیشتر مشاهده می شود. در صورتی که باید جراحی پروتز سینه انجام دهید و یا تمایل بسیار زیادی به انجام چنین جراحی دارید، حتما بهترین جراح پروتز سینه را انتخاب نمایید.

عوارض موضعی شایع  بعد از عمل پروتز سینه شامل از بین رفتن حساسیت در نوک پستان یا نوک سینه ها حساس به درد می شود. بعضی از خانم ها از نتایج زیبایی جراحی پروتز پستان ناراضی هستند .

بافت زخم که در اطراف هر زخم خارجی  و بخیه ایجاد می شود، می تواند اطراف پروتز را سفت کند. این مشکل رایج را انقباض کپسولی می نامند. بافت اسکاری که داخل بدن ایجاد می شود باعث می شود تا سینه ها سفت شده و کمی دردناک شود.

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در زمینه انجام کلیه جراحی های زیبایی صورت و بدن مشغول به فعالیت هستند.برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوصعوارض عمل پروتز سینه” می توانید با ایشان در تماس باشید. در صورت تمایل می توانید با شماره مطب ایشان تماس بگیرید. شماره مطب : 22134934 و 22134997 . همچنین می توانید با پیج اینستاگرام ایشان در ارتباط باشید.

چگونه می توان از عوارض بعد از جراحی کاست؟

مطالعات انجام شده نشان می دهد که بسیاری از خانم هایی که برای انجام عمل بزرگ کردن سینه، به بهترین جراح پروتز سینه که دارای تخصص فوق پلاستیک جراحی زیبایی مراجعه کرده اند، باعث شده است تا از نتیجه جراحی سینه خود رضایت کامل داشته باشند و با وجود آن که برخی از عوارض مانند درد و یا بی حسی در نوک سینه را دارند، با گذشت زمان این عوارض بهبود پیدا کرده و از نتیجه عمل خود راضی هستند.

به همین دلیل است که بیان می شود که در انتخاب جراح خود دقت کامل را داشته باشید. همچنین دکتر نداف کرمانی همچنین توصیه می کنند که برای خرید پروتز سینه حتما از یک شرکت معتبر انجام شود تا از عوارضی مانند پاره شدن، عفونت و سایر موارد کاسته شود.

بیست + 5 =