11 اکتبر

لیفت سینه با نخ

خانم ها همیشه بدنبال راهکاری برای رسیدن به یک اندام ایده ال هستند، داشتن یک فرم زیبا در سینه برای خانم ها دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد، در برخی از خانم ها سینه حالت افتاده و آویزانی پیدا کرده است که علت آن می تواند افزایش سن یا شیردهی به نوزاد باشد یا برخی از خانم ها سینه هایی با سایز بزرگ دارند و بعلت سنگینی سینه های آن ها حالت افتاده پیدا کرده است . یکی از روش های بالا کشیدن سینه و ایجاد یک فرم زیبا در سینه ها جراحی لیفت سینه می باشد ، جراحی لیفت سینه به چند روش انجام می شود، لیفت سینه با نخ یکی از این روش ها می باشد. که این روش از لیفت سینه نسبت به سایر روش ها که بصورت باز انجام می شود کم تهاجمی تر می باشد .

لیفت سینه با نخ

نحوه انجام لیفت سینه با نخ

در این جراحی در ابتدا جراح نواحی مورد نظر را علامتگذاری می کند، این جراحی نیاز به دقت بالای جراح دارد، سوراخ های مورد نیاز در نواحی علامتگذاری شده به منظور قرار دادن نخ های مورد نظر که سازگاری کامل را با بدن انسان دارد و حساسیت و عفونتی را برای بیمار بوجود نمی اورد ایجاد می شود . با استفاده از این نخ ها لیفت سینه صورت می گیرد و فرم زیبایی در سینه ایجاد می گردد .

لیفت سینه با نخ روش کم تهاجمی می باشد که تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد .

بعد از لیفت سینه با نخ عوارض خاصی ایجاد نمی شود، در این جراحی برش هایی که برای عبور نخ ها ایجاد می شود بسیار ریز می باشد و اسکار را از خود باقی نمی گذارند .

لیفت با نخ سینه یکی از بهترین روش ها برای بالا کشیدن سینه می باشد، در افرادی که سینه های افتاده دارند و این امر موجب کاهش اعتماد بنفس و برهم خوردن تناسب اندام آن ها شده است بسیار توصیه می شود .

نخ های مورد استفاده در این جراحی سازگاری کامل را با بدن دارند و باعث بروز هیچ گونه عفونتی نمی شود . مشاهده اندکی تورم و کبودی بعد از لیفت سینه با نخ طبیعی است از کمپرس یخ می توانید استفاده نمایید تا تورم و کبودی را کاهش دهید .

برخی از خدمات دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراحی بینی