لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
جراحی زیبایی بینی1

سوالات متداول در جراحی بینی گوشتی

دکتر مجید نداف کرمانی / جراحی بینی / سوالات متداول در جراحی بینی گوشتی

در رابطه با جراحی بینی گوشتی از دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیکی سوالاتی پرسیده می شود که در این مقاله در ابتدا در رابطه با جراحی بینی گوشتی توضیحاتی داده می شود و سپس این سوالات مطرح می شود تا شما پاسخ خود را دریافت نمایید.

جراحی زیبایی بینی1

جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی پوستی فوق العاده چرب و ضخیم دارند که این امر موجب شده است جراحی بینی های گوشتی کمی دشوارتر شود همچنین بینی های گوشتی غضروف های نازک و ضعیف دارند که موجب شده است استحکام کافی نداشته باشند. در گذشته بینی های گوشتی بعد از جراحی بینی دچار افتادگی می شدند اما امروزه بدلیل اینکه تقویت غضروف در جراحی بینی گوشتی در صورت نیاز توسط جراح بینی صورت می گیرد، بعد از جراحی بینی افتادگی در نوک بینی مشاهده نمی شود. برای تقویت غضروف، غضروف مورد نیاز از تیغه وسط بینی برداشته می شود و برای جلوگیری از افتادگی نوک بینی برای تقویت غضروف نوک بینی مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جراحی بینی گوشتی به مقاله جراحی بینی گوشتی مراجعه کنید تا در این زمینه اطلاعات لازم را بدست آورید.

چه کسانی می توانند عملی موفقیت آمیز داشته باشند؟

در صورتی که خواستار جراحی بینی گوشتی خود هستید و قصد دارید عمل موفقیت آمیزی را تجربه نمایید و بهترین نتیجه را دریافت کنید لازم است قبل از جراحی زیبایی بینی خود یک جلسه مشاوره با جراح مورد نظر خود داشته باشید و در رابطه با نحوه انجام این جراحی و نکات جراحی بینی گوشتی و نتیجه این جراحی راهنمایی های لازم را از جراح بینی خود دریافت نمایید تا بتوانید عول موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید. قبل از انجام جراحی بینی گوشتی دکتر نداف کرمانی بهترین جراح بینی در تهران مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند و در رابطه با نحوه انجام این جراحی و نتیجه این جراحی اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند تا با آگاهی کافی تصمیم به جراحی بینی گوشتی خود بگیرید.

آیا پس از جراحی بینی گوشتی مشکلات تنفسی طبیعی می باشد؟

در روز های اولیه پس از جراحی مشکلات تنفسی یک امر طبیعی می باشد که بعلت تورمات ناشی از جراحی است که به مروز زمان تورم ناشی از جراحی برطرف می شو دو فرد به راحتی می تواند نفس بکشد.

ورم پس از جراحی بینی گوشتی چه زمانی از بین می رود؟

پس از جراحی بینی گوشتی مشاهده ورم یک امر طبیعی است که بعلت زخم های داخلی بینی است و به مرور زمان از بین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.