لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
جراحی بینی اقا 1

شرایط لازم برای جراحی زیبایی بینی

دکتر مجید نداف کرمانی / جراحی بینی / شرایط لازم برای جراحی زیبایی بینی

افرادی که خواهان جراحی زیبایی بینی هستند باید شرایط کافی برای انجام این جراحی داشته باشند تا بتوانند نتایج مطلوبی را از این جراحی دریافت کنند. در نتیجه لازم است در این باره اطلاعات لازم را داشته باشند یا قبل از جراحی زیبایی بینی با جراح بینی خود مشورت نمایند و تمامی اطلاعات لازم را کسب نمایند دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک قبل از جراحی زیبایی در رابطه با شرایط لازم برای این جراحی تمامی اطلاعات لازم را در اختیار بیماران عزیز خود قرار می دهند .

نمونه جراحی زیبایی بینی دکتر مجید نداف کرمانی

قبل از انجام جراحی بینی باید سلامت جسمی فرد توسط پزشک تایید شود به گونه ای که فرد بیماری یا اختلال خاصی در حال یا گذشته نداشته باشد، زیرا ممکن است با وجود یک بیماری خاص اختلالی در حین عمل یا بعد از آن ایجاد شود .

یکی دیگر از شرایط عمل جراحی زیبایی بینی داشتن سلامت روحی کافی می باشد، فردی که دارای وسواس فکری است و تصمیم به جراحی زیبایی بینی می گیرد نمی تواند انتظارات واقع بینانه و منطقی از این جراحی داشته باشد و در نتیجه از جراحی بینی خود رضایت کافی را کسب نمی کند و تصمیم به جراحی مجدد بینی می گیرد در نتیجه داشتن سلامت روحی، از شرایط ضروری برای جراحی زیبایی بینی می باشد.

یکی از عواملی که می تواند در نتیجه جراحی بینی تاثیر گذار باشد نوع پوست بینی است، افرادی که پوست بینی خیلی ضخیم یا خیلی نازک دارند کاندیدای مناسبی برای جراحی زیبایی بینی نمی باشند زیرا در پوست خیلی ضخیم، برخی از اقداماتی که توسط بهترین جراح بینی انجام داده می شود به هی عنوان قابل مشاهده نمی باشند.

بیشتر بخوانید:
اهمیت پوست در جراحی زیبایی بینی

یکی از شرایط لازم برای جراحی زیبایی بینی نکشیدن سیگار از دو هفته قبل از جراحی می باشد، افرادی که سیگاری هستند در صورتی که تا روز قبل از جراحی از کشیدن سیگار خودداری نکرده باشند انجام این جراحی به صلاح آن ها نمی باشد زیرا ممکن است در حین جراحی و بعد از آن مشکلاتی ایجاد شود بنابرین از دو هفته قبل از جراحی باید از کشیدن سیگار خودداری شود تا شرایط لازم برای جراحی ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.