برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
تزریق چربی صورت

تزریق چربی به صورت

بالا رفتن سن در افراد منجر به کاهش تولید کلاژن و الاستین در بدن و صورت خواهد شد و همین امر خشکی پوست صورت و نهایت ایجاد چین و چروک برروی آن را به همراه دارد. به منظور رفع چین و چروک های روی صورت روش های مختلفی وجود دارد که یکی از متداول ترین آن ها تزریق چربی به صورت است. مواد تشکیل شده این چربی کاملا طبیعی بوده و از بخش های دیگر بدن نظیر ران، شکم، پهلو و …. برداشته میشود و به صورت تزریق می شود. یک تصور کاملا غلطی که در میان مردم وجود دارد این است روش درمانی می تواند همراه با عوارض باشد ولی باید اشاره کنیم که به دلیل طبیعی بودن هیچ نوع تاثیر منفی را برروی پوست همراه ندارد.

تزریق چربی به صورت

رایج ترین مناطق تزریق چربی به صورت

از جمله رایج ترین ترین مناطق تزریق چربی به صورت عبارتند از:

گونه ها

لب ها

خطوط خنده

پلک بالایی

خطوط گوشه های لب

شقیقه

پلک پایین

تزریق چربی به صورت چه مزایای دارد؟

تزریق چربی به صورت یکی از رایج ترین روش های درمانی برای رفع چین و چروک های پوست می باشد علاوه بر جوانسازی صورت می تواند مزایایی را به همراه داشته باشد که به شرح زیر می باشد:

  • نیازی به تکرار نخواهد داشت.
  • منجر به اصلاح فرم صورت خواهد شد.
  • چربی تزریق شده به صورت خیلی سریع جذب خواهد شد.
  • روش تزریق چربی به صورت از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • تزریق چربی به صورت از لحاظ ماندگاری می تواند حدود 3 الی 5 سال باقی بماند.

تزریق چربی به صورت چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی به صورت به طور معمول برای افرادی که پوست آن ها دچار چین و چروک های بسیار زیادی شده است پیشنهاد می شود. به منظور انجام این روش جوانسازی ابتدا لازم است فرد تحت بی حسی موضعی قرار گیرد.

برای تزریق لازم است چربی مورد نظر از ران و پهلو ها گرفته شود بعد از آن زمانی که چربی های گرفته شده آماده شدند می بایست سوزن های مخصوصی را چندین بار وارد منافذ پوست کرد و هر بار به مقداری مشخصی این چربی ها را تزریق کرد.

زمانی که تزریق چربی به صورت انجام داده شد لازم است تا حتما توصیه های مراقبتی رعایت شود تا بهترین نتیجه از این روش جوانسازی صورت دریافت شود.

چه کسی می تواند از میکروگرافت چربی استفاده کند؟

بیمارانی که گرافت چربی را در صورت انجام می دهند می توانند جوان یا پیر باشند. بیماران جوانتر از تزریق چربی به عنوان راهی برای پرکردن مناطقی  استفاده می کنند که نیاز به افزایش حجم دارد نظیر پر شدن لب ها و گونه ها بیماران مسن تر از تزریق چربی برای  مناطقی استفاده می کنند که به خاطر فرایند پیری، چربی خود را از دست داده اند مثل:

  • خطوط عمیق لبخند
  • خطوط عمیق در گوشه های دهان
  • توخالی شدن پلک بالا و پایین
  • توخالی شدن پلک پایین
  • گونه های فرورفته
  • لب های باریک

مسائلی که باید در مورد تزریق چربی صورت درنظر گرفت!

چربی یک پرکننده طبیعی صورت است که می تواند برای افزایش حجم صورت  به کار رود. چربی از بدن شما گرفته می شود بنابراین نگرانی در مورد پس زدن آن یا انتقال بیماری وجود ندارد.

چربی را می توان از جایی برداشت که چربی اضافه دارد. رایج ترین مکان برای برداشتن چربی، شکم، پهلو و ران است. علیرغم نهایت تلاش ما جهت افزایش ماندگاری چربی، مقداری از چربی جذب می شود و برای جبران این مسئله، تزریق تا حدودی بیش از اندازه کافی انجام می شود. تزریق چربی نیز باعث بهبود کیفیت پوست و بافت در مناطقی می شود که پیوند خورده اند می شود.

سوالات متداول درباره تزریق چربی به صورت

کلام آخر

ما در این نوشتار تنها در مورد تزریق چربی به صورت که جزء روش های جوانسازی صورت محسوب می شود صحبت کردیم. ولی نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که به منظور انجام آن حتما به یک پزشک با تجربه و ماهر مراجعه کرد تا از عوارض و خطرات ناشی از جراحی کاسته شود و نتیجه مطلوبی را از انجام آن دریافت کنید.  

6 Responses
  1. باسلام وخسته نباشيد خدمت آقاي دكتر نداف ، ميخواستم بدانم تزريق چربي احتياج به بيهوشي دارد يانه وماندگاري آن درصورت چقدر است ؟ وباعمل پلك وبالاكشيدن ابرو ها چين هاي پيشاني ازبين ميرود ضمناً هزينه هردو راميخوام بدانم وچه زماني احتياج به ماندن درتهران رادارد وبعدازچه مدتي ميتوانم به سركاربرگردم چون ازشهرستان مزاحم ميشوم ممنون ميشم به سوالاتم باسخ دهيدباتشكر فراوان

    1. سلام وقت بخیر
      بله در برخی از موارد نیاز به بی هوشی دارد و در موارد جزئی مانند تزریق در صورت نیازی نیست .

  2. سلام آقای نداف .. میخواستم بدونم که بعد از تزریق چربی به صورت ..چه مدت طول میکشه که کبودی و تورم صورت از بین بره ؟؟ و آیا برای چروک گردن هم از همین روش میشه استفاده کرد؟؟ در ضمن من پارسال از ژل برای چونه م استفاده کردم.. یعنی چونه م رو کمی برجسته کردم ..میخوام بدونم که میشه الان چربی هم تزریق کنم در قسمت چونه ؟؟ ممنون از وقتتون

    1. سلام وقتتون بخیر
      با توجه به میزان تزریق به صورت و پوست و شرایط شما متفاوت هست.
      به مطب مراجعه نمایید.

  3. سلام من ایران نیستم میخوام برگردم ایران برای یک ماه اول میخوام تزريق چربی در صورت کنم بعد ۱۰ از آن گذشت عمل بینی کنم آیا امکان داره خواهش میکنم کمکم کنید چون خیلی واجبه

    1. سلام لطفا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.