لوگو سایت دکتر مجید نداف کرمانی
برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
انواع جراحی بینی

انواع جراحی بینی

انواع جراحی بینی

زیباترین بینی های عمل شده کدامند؟
عمل بسته بینی چیست؟
آیا جراحی مدل بینی عمل شده طبیعی بهتر است یا فانتزی؟

جراحی بینی یک انتخاب محبوب در بین اکثر افراد می باشد که با این جراحی باعث افزایش اعتماد به نفس آنان خواهد شد. برای دستیابی به نتایج بالا و موفقیت آمیز بهتر است که به یک جراح بینی حاذق و باتجربه مراجعه شود تا بعد از عمل از کمترین عوارض برخوردار باشید و از شکل و فرم نهایی بینی خود کمال رضایت را ببرید.

جراحی زیبایی بینی چیست؟

هر گونه تغییر در شکل و فرم بینی  به طوری که دست جراح در تغییر آن باز باشد را جراحی بینی گویند که اغلب اوقات در صورت داشتن مشکل در بینی بیمه مقداری از آن را تقبل می کند اما اگر برای زیبایی اعمال شود هزینه ای را بیمه تقبل نخواهد نمود.

انواع جراحی بینی

روش های جراحی بینی

از جمله روش های جراحی زیبایی بینی ؛ جراحی کاهشی بینی می باشد که هم شامل آقایان و هم خانم ها می باشد. این عمل افدام به تغییر ساختار بینی در جهت زیبایی می نماید. در این روش بیشترین ناحیه ای که مورد تغییر قرار می گیرد عبارتند از : نوک بینی و پل بینی است. در صورتی که بینی دارای قوز باشد این روش مناسب ترین گزینه خواهد بود. با روش کاهشی می توان تمام عیوب بینی را اصلاح کرد.

یکی دیگر از روش های جراحی زیبایی بینی ، روش افزایشی می باشد که هدف آن تناسب سایز بینی است. این روش نسبت به کاهشی رواج کمتری دارد. یکی از روش کاربرد جراحی افزایشی بینی را می توان در علل ژنتیک و ارثی بررسی کرد زمانی که بینی فرد بیش از حد طبیعی کوچک باشد و نیاز به افزایش حجم پیدا کند، از این روش جهت اصلاح بینی استفاده خواهد شد.

روش های دیگری هم در جراحی بینی وجود دارد، از جمله: جراحی شکستگی بینی، جراحی بینی تزریقی، اصلاح افتادگی نوک بینی، جراحی بینی قومی – نژادی، جراحی بینی برای نوجوانان، جراحی بینی برای میانسالان، جراحی ترمیمی یا جراحی ثانویه که ممکن است که فرد نیاز به برداشتن غضروف یا بافت های بینی بیش از حد طبیعی باشد. این روش را زمانی استفاده می کنند که متقاضی یک بار عمل بینی را اعمال کرده باشد و از فرم و شکل نهایی بینی راضی نباشد در نتیجه جراح بینی اقدام به عمل ترمیم بینی می نماید.

برخی از خدمات دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراحی بینی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی

لیپوماتیک

پروتز سینه

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.