برای مشاهده آدرس و شماره تماس از طریق لینک رو به رو اقدام کنید. لینک اپلیکیشن
Search
Close this search box.
جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی همزمان با سایر جراحی ها

دکتر مجید نداف کرمانی / جراحی بینی / جراحی زیبایی بینی همزمان با سایر جراحی ها

برخی از افرادی که خواستار جراحی زیبایی بینی هستند این سوال را مطرح می کنند که آیا این امکان وجود دارد که همزمان با انجام جراحی بینی، سایر عمل های دیگر مانند پروتز گونه و پروتز لب را انجام داد یا خیر؟

در این مقاله بطور کامل به این سوال پاسخ داده می شود

جراحی زیبایی بینی همزمان با سایر جراحی ها

امروزه با توجه به اهمیت زیبایی چهره افراد بسیاری طرفدار جراحی های زیبایی از جمله جراحی بینی هستند و روز به روز به طرفداران این جراحی افزوده می شود، این جراحی را می توان همزمان با بعضی از جراحی های دیگر انجام داد . برای انجام همزمان دو عمل ابتدا پزشک باید بررسی و معاینات لازم را انجام دهد زیرا انجام همزمان دو عمل به وقت بیشتری نیاز دارد و در نتیجه بیمار باید شرایط جسمانی مناسبی را برای تحمل جراحی همزمان داشته باشد .

همزمان با جراحی زیبایی بینی می توان فرم بسیار برجسته و زیبایی را در لب ها و گونه ها ایجاد نمود، برخی از مراجعین دکتر نداف کرمانی بهترین جراح بینی در تهران علاوه بر جراحی زیبایی بینی خواهان برجسته سازی و حجیم کردن لب و گونه های خود می باشند تا فرم زیبایی را در صورت خود ایجاد نمایند، با تزریق ژل و چربی که یک پر کننده طبیعی می باشد و از بدن خود بیمار گرفته می شود می توان لب و گونه را برجسته نمود .

به منظور بهبود عملکر تنفسی و مخاطی بینی می توان همزمان با جراحی زیبایی بینی، جراحی انحراف تغیه بینی  و اصلاح شاخک های بزرگ بینی را انجام داد، بزرگی شاخک های بینی و انحراف تیغه بینی می تواند باعث بروز مشکلاتی در تنفس شود و بیمار نتواند به راحتی نفس بکشد. در حین عمل جراحی زیبایی بینی می توان تغیه میانی بینی و شاخک های بینی را اصلاح نمود و مشکلات تنفسی را برطرف کرد .

در افرادی که مبتلا به پولیپ بینی و سینوس هستند می توان همزمان با جراحی زیبایی بینی با استفاده از تجهیزات آندوسکوپی اقدام به خارج کردن پولیپ نمود .

می توان همزمان با جراحی بینی جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را در صورتی که فرد دچارافتادگی پلک باشد انجام داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
آیکون سایت دکتر نداف کرمانی

"*" indicates required fields

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی شکم، فرم زیر را پر کرده
و منتظر پیامک کد تایید باشید.